Korpa

Vaša korpa je prazna

Korpa

Vaša korpa je prazna

Pitanja u vezi vaše narudžbe

Rado ćemo vam odgovoriti na sva pitanja u vezi vaše narudžbe, na primjer pitanja o načinima plaćanja, Click & Collectu ili kako otkazati ili promijeniti narudžbu. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Promjena ili otkazivanje narudžbe

Odgovor

Ako ste napravili rezervaciju u prodavnici:
 

  • Ukoliko želite da promijenite svoju rezervaciju, molimo Vas da kontaktirate prodavnicu u kojoj je izvršena rezervacija
Ako ste napravili narudžbu preko naše internet stranice:
 
  • Nije moguće nadodati proizvode u već napravljenu narudžbu. Možete ili napraviti još jednu novu narudžbu na JYSK.ba sa drugim traženim proizvodom ili možete da zamolite JYSK korisničku službu da Vam otkaže Vašu originalnu narudžbu i onda možete da napravite potpuno novu narudžbu sa svim proizvodima koje želite
  • Možda će biti moguće sa Vaše narudžbe skinuti neke proizvode ukoliko Vaš paket još nije krenuo iz našeg centralnog skladišta, za sva pitanja kontaktirajte JYSK korisničku službu
  • Moguće je otkazivanje Vaše narudžbe
  • Ukoliko želite da Vam otkažemo narudžbu, molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona  +387 33 546 963 od ponedeljka do petka od 09:00-17:00h.
 
 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ukoliko želite promijeniti datum svoje dostave molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona +387 33 546 963 od ponedeljka do petka od 09:00-17:00 h. Ukoliko niste prisutni na adresi za vrijeme dostave, dostavljač će Vas kontaktirati za drugi termin dostave.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Rezervacija artikala - Click and Collect

Odgovor

Ukoliko Vas prodavnica nije kontaktirala u roku od jednoga sata nakon što ste napravili rezervaciju, molimo Vas da kontaktirate prodavnicu kako bi se informirali da li je Vaša rezervacija spremna za preuzimanje.
Informacije o prodavnicama pronađite ovdje
 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Možete rezervirati proizvod i platiti ga u prodavnici. Mi ovo nazivamo Click and Collect.
Nađite na našoj internet stranici JYSK.ba proizvod koji želite kupiti, idite na "Detaljnije" i kliknite na "Rezervirajte online-preuzmite u prodavnici”.    
Vaša je rezervacija zaprimljena od trenutka kada je napravljena i čeka Vas u našim prodavnicama do kraja radnog vremena sljedećeg dana od dana rezervacije. Narudžba se treba preuzeti prije zatvaranja prodavnice.
Nakon što prodavnica pripremi Vašu rezervaciju, biti ćete obaviješteni na Vašu E-mail adresu i dobiti ćete SMS na Vaš mobilni telefon koji ste ostavili za kontakt.
Molimo Vas da obratite pažnju na to da je određeni broj naših proizvoda moguće kupiti samo u prodavnici, a neke možete kupiti samo na internet stranici. Ova informacija o proizvodima će  biti istaknuta na našim stranicama JYSK.ba.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Vaša je rezervacija zaprimljena od trenutka kada je napravljena i čeka Vas u našim prodavnicama do kraja radnog vremena sljedećeg dana od dana rezervacije. Narudžbu  treba preuzeti prije zatvaranja prodavnice.
Nakon što prodavnica pripremi Vašu rezervaciju, biti ćete obaviješteni na Vašu E-mail adresu i dobiti ćete SMS na Vaš mobilni telefon koji ste ostavili za kontakt.
 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Plaćanje

Odgovor

Preko naše internet stranice moguće je kupovati pouzećem ili karticama:
UniCredit banke – Mastercard / Maestro / Visa

 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Kada napravite narudžbu, rezervirati ćemo iznos za naplatu na Vašem računu. Kada proizvodi iz narudžbe krenu iz našeg centralnog skladišta, iznos će se skinuti sa Vašeg računa.
 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

SAZNAJTE PRVI JYSK NOVOSTI

Visa Mastercard