Korpa

Vaša korpa je prazna

Korpa

Vaša korpa je prazna

Povrat i reklamacija artikla

Ako imate pitanja u vezi povrata i reklamacije artikla, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Politika povrata i zamjene

Odgovor

Paket je stigao oštećen – koji je postupak?

U JYSK-u nam je jako važno da naši paketi i svi naši proizvodi stignu u dobrom stanju. Međutim u nekim se slučajevima zna desiti da su paketi oštećeni za vrijeme transporta. U ovakvim slučajevima ukoliko dostavna služba vidi oštećenje, paket će biti zamijenjen i dostavlja se neoštećeni.

Oštećenja u transportu

Ukoliko primjetite kako je Vaš paket oštećen u transportu preporučujemo Vam da napravite sljedeće:

  • Odbijte pošiljku. To znači da date informaciju dostavljaču kako ne želite da zaprimite paket. Kada oštećeni artikal stigne do našeg skladišta, automatski ćemo Vam poslati informaciju o zaprimanju i poslati ćemo Vam ili novi artikal ili ćete dobiti povrat novca.

  • Zaprimite pošiljku koja ima oštećenje, ali zatražite od dostavljača da zapiše na dostavnici opis oštećenja paketa.

Uvijek Vam preporučujemo da napravite sliku paketa prije otvaranja pošiljke ukoliko mislite da je došlo do oštećenja prilikom transporta. Ovime ćemo moći lakše utvrditi kako je došlo do eventualnih oštećenja. Ovo će nam pomoći da Vama kasnije pomognemo kod reklamacije i nama služi za izbjegavanje istih oštećenja u budućnosti.  

Primljeni oštećeni proizvod – kontaktirajte korisničku službu

Nebitno zaprimite li paket koji je oštećen ili primjetite kada paket otvorite kako je došlo do oštećenja na samom proizvodu molimo Vas da uvijek kontaktirate korisničku službu od ponedeljka do petka od 09:00-17:00 h kako bi Vam pomogli sa reklamacijom.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ukoliko ste proizvod vratili u našu JYSK prodavnicu povrat  novca ćete dobiti odmah (molimo Vas da obavezno donesete račun sa sobom). Za sve druge usluge molimo Vas da se obratite korisničkoj službi na broj +387 33 546 963 od ponedeljka do petka od 09:00-17:00h.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ako vraćate artikal u periodu nakon 14 dana od prijema artikla, dobiti ćete povrat  novca za artikal. Za početne troškove isporuke i sve ostale usluge koje ste platili ne možete da dobijete povrat novca. U tom slučaju Vi ste odgovorni za sve troškove u vezi sa povratom artikla.

Artikle možete da vratite na jedan od sljedećih načina:

1. Vratite artikal direktno u bilo koju prodavnicu u Bosni i Hercegovini da biste izbjegli troškove dostave. Vratite artikal u prodavnicu u originalnoj ambalaži. Ne zaboravite da ponesete odštampani primjerak/kopiju računa.
2. Vratite artikal direktno u JYSKov distributivni centar zajedno sa odštampanim primjerkom/kopijom računa. Vi ste odgovorni za sve troškove u vezi sa povratom artikla.


Artikal mora da bude vraćen na adresu:

JYSK Sarajevo Stup
Kurta Schorka 7
71 000 Sarajevo

 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ako kupite proizvod te ga kasnije vidite po nižoj cijeni u JYSK-u, bilo na JYSK.ba ili u našim prodavnicama, vratiti ćemo Vam razliku u cijeni u gotovini. Naša garancija cijene odnosi se na period od 30 dana od prve kupovine. Zapamtite da je potrebno pokazati račun Vaše prve kupovine. Garancija cijene ne odnosi se na izložbene modele, akcije vezane uz kupone i božićne proizvode.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Kada kupujete na JYSK.ba, imate 14-dnevno pravo na vraćanje artikala koje počinje od trenutka preuzimanja artikala. 
Pravo na vraćanje znači da možete vratiti proizvod i dobiti povrat novca za artikle plus sve troškove dostave. Ako artikle vraćate u prodavnicu, molimo vas da ne zaboravite imati račun sa sobom.

Povrat novca ćete dobiti čim JYSK zaprimi vaše artikle. 
Ako je više artikala naručeno odjednom ali su isporučeni pojedinačno, 14-dnevni rok izračunava se od trenutka kad je sporni artikl isporučen.

Možete se javiti JYSK korisničkoj službi e-mail porukom ili putem ovog kontakt obrasca.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Reklamacije

SAZNAJTE PRVI JYSK NOVOSTI

Visa Mastercard