Korpa

Vaša korpa je prazna

Korpa

Vaša korpa je prazna

9. Reklamacije

Ako bilo koji proizvod bude oštećen ili neispravan

Ako bilo koji proizvod bude oštećen ili neispravan, molimo da se javite Korisničkoj službi putem ovog obrasca ili pozivom na broj 0 33 546 963 od ponedjeljka do petka od 8.00 do 16.00.

Zapamtite da kao kupac imate dva (2) mjeseca da biste podnijeli reklamaciju u vezi sa dijelovima ili paketima koji nedostaju. Predlažemo Vam da pregledate cijelu pošiljku nakon što zaprimite proizvode.

Kako zamijeniti proizvod

Zamjenu manjeg proizvoda možete u JYSKovoj prodavnici dogovoriti s našim osobljem ili se javite Korisničkoj službi e-porukom ili pozivom na broj 0 33 546 963. Ako je riječ o većim proizvodima, molimo da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj 0 33 546 963 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili preko ovoga obrasca.

Ako je u trenutku prodaje proizvod oštećen, imate pravo zamijeniti ga za novi, ili ćemo Vam ga pokušati popraviti. Vaša reklamacija mora biti podnešena u razumnom vremenskom roku od trenutka kada ste uočili nedostatak.

Proizvod se mora ili vratiti u jednu od JYSK prodavnica ili poslati na jednu od adresa navedenih u Korisničkoj službi zajedno sa odštampanim primjerkom ili kopijom računa te opisom reklamacije.

Ako odlučite vratiti proizvod, možete dogovoriti njegovu isporuku tako da se javite Korisničkoj službi putem ovog obrasca ili pozivom na broj 0 33 546 963 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00

Vi ste odgovorni za plaćanje troškova dostave/poštanskih troškova u vezi povrata. Ipak, ako odmah napravite reklamaciju i utvrdi se oštećenje proizvoda, mi ćemo Vam nadoknaditi bilo kakve troškove dostave/poštanske troškove.

Ako želite povrat novca svoje narudžbe, molimo Vas da se obratite Korisničkoj službi. Takođe, možemo vratiti iznos kupovine na karticu kojom je plaćanje obavljeno.

POKLANJAMO VAM KUPON U IZNOSU OD 10,- KM

Visa Mastercard