Click & Collect - FAQ
Mogu li rezervirati bilo koji artikal preko internetske stranice?
Pojedini artikli na internetskoj stranici mogu se nabaviti samo online. Oni se ne nalaze u našim prodavnicama i zato ih ne možete rezervirati. Pojedini artikli su označeni napomenom da se mogu nabaviti isključivo online.
Kako mogu saznati je li artikl na zalihi u prodavnici?
Nađite artikal koji želite da rezervirate i kliknite na link "Rezerviraj i preuzmi u prodavnici". Tu možete vidjeti količinu na zalihi u svakoj pojedinoj prodavnici.
Trebam li platiti online ili u prodavnici?
Plaćanje za Click & Collect obavlja se isključivo u prodavnici.
Kada će moji artikli biti spremni za preuzimanje?
U roku od pola sata nakon kreiranja narudžbe na JYSK.ba, primit ćete e-mail i SMS u kojima vas obavještavamo da su vaši artikli spremni za preuzimanje.
Kada će moji artikli biti spremni za preuzimanje ako sam ih naručio/la izvan radnog vremena prodavnice?
Rezervacije koje su naručene izvan radnog vremena prodavnice bit će obrađene čim se prodavnica otvori. Čim osoblje prodavnice pripremi Vaše artikle za preuzimanje, bit ćete obaviješteni e-porukom i SMS-om.
Gdje tačno trebam preuzeti svoje artikle?
Da biste preuzeli svoje artikle, jednostavno pitajte zaposlene u prodavnici.
Šta moram da imam sa sobom kada budem išao/išla po artikle?
Da biste preuzeli svoje artikle, trebate imati potvrdu rezervacije sa sobom. Potvrdu možete isprintati ili pokazati s mobitela e-poruku ili SMS koje ste dobili.
Koji je krajnji rok za preuzimanje artikala?
Mi čuvamo Vaše artikle do sljedećeg dana, do kraja radnoga vremena prodavnice. Ako npr. rezervirate artikle u ponedjeljak, krajnji rok za preuzimanje artikala je utorak do kraja radnoga dana.
Postoji li 14-dnevni rok za povrat artikala kupljenih preko Click & Collecta?
Da, kada naručite artikal preko Click & Collecta, 14-dnevno pravo povrata artikala i dalje vrijedi.
Mogu li otkazati svoju rezervaciju?
Potvrda rezervacije koju ste dobili e-porukom sadržava link na koji možete kliknuti da biste otkazali svoju rezervaciju.
Je li moguće da neki artikal koji sam naručio/la ne bude na zalihi?
Nažalost, događa se da rezervisani artikal nije više na zalihi. U tom slučaju zaposleni u prodavnici će pokušati da Vam pronađu zamjenski artikal.
Kome se mogu javiti ako imam pitanja koja nisu ovdje navedena?
Za ostala pitanja molimo Vas da nam se javite putem sljededećeg obrasca