Uslovi prodaje i dostave

Navedeni uslovi prodaje i dostave primjenjuju se na svaku kupovinu na JYSK.ba za dostavu po cijeloj Bosni i Hercegovini. Svi ugovori o prodaji sklopljeni na JYSK.ba bit će na bosanskom jeziku. Kupci moraju imati 18 ili više godina da bi kupovali na JYSK.ba.

JYSK d.o.o. Sarajevo - Novi Grad Sarajevo, koja se nalazi na adresi Kolodvorska 12, registrovana je na osnovu rješenja o registraciji JYSK d.o.o. Sarajevo, broj: 065-0-Reg-09-002538 od 24.9.2009. godine izdatog od strane Općinskog suda u Sarajevu.

MBS: JYSK: 65-01-1400-09

JIB: 4201488880004

OPĆENITO

Svi izloženi artikli zavise o dostupnosti ili stanju na zalihi. Nastojimo osigurati zalihe svih artikala te ćemo vas upozoriti ako neki artikl nije na zalihi. Ako iz bilo kojega razloga te izvan naše nadležnosti ne možemo nabaviti artikl, ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam artikl ne bude naplaćen.

Dali smo sve od sebe da bismo opisali i prikazali artikle što je preciznije moguće. Uprkos tome artikli mogu biti drugačiji od onoga što je napisano. Ako budete imali pitanja ili trebate dodatne informacije, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +387 (0)33 546 963 od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00 ili e-porukom korisnickasluzbabih@JYSK.com


Zadnje ažurirano: 2022-04-22

1. CIJENA PROIZVODA

Cijena pojedinoga artikla nalazi se pod pregledom artikla, na stranici artikla te u korpi.

  • Cijena pojedinog artikla identična je u JYSK prodavnici i na JYSK.ba
  • Cijena pojedinog artikla uključuje PDV
  • Cijena pojedinog artikla ne uključuje troškove dostave jer troškovi dostave zavise o mjestu dostave i veličini artikla. Više o dostavi saznajte ovdje
  • Dostupnost i cijena JYSKovih proizvoda podložna je promjenama uslijed rasprodanih zaliha, kao i pogrešnih cijena ili pogrešno istaknutih cijena. Ovo vrijedi i za štampane ponude (u katalozima i ostalom štampanom materijalu) te bilo koje informacije koje se mogu pronaći na internetskim stranicama JYSK.ba. U slučaju pogrešne cijene, nastojat ćemo je ispraviti što je prije moguće.
  • Sve su cijene aktuelne i redovno su ažurirane
  • Za svaki artikl vrijedi ona cijena koja je bila vidljiva u vrijeme kupovine
  • Garancija cijene
  • Ako smo greškom istaknuli prenisku cijenu artikla, nismo dužni dostaviti taj artikl po navedenoj, pogrešnoj cijeni ako vas obavijestimo prije nego što vam pošaljemo artikl. U takvim okolnostima zadržavamo pravo otkazati vašu narudžbu. U slučaju otkazivanja vaše narudžbe, vratit ćemo vam ukupni iznos, uključujući troškove dostave u skladu s našim Pravilima povrata i zamjene
     

Garancija cijene

Veoma nam je važno da se osjećate sigurno prije, tokom i poslije Vaše kupovine u JYSKu. Upravo zato nudimo Garanciju cijene za naše prozvode.  

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar perioda od 30 dana nakon vaše kupovine, refundiraćemo vam razliku u cijeni. Garancija cijene odnosi se na cijene proizvoda svih fizičkih kao i svih online prodavnica Bosne i Hercegovine.

Uslovi za ostvarenje Garancije cijene su: 

  • JYSK nastoji uskladiti cijene identičnih proizvoda. Vidite "Izuzetke" u tekstu dolje
  • Garanciju cijene je potrebno zahtijevati unutar 30 dana od kupovine proizvoda
  • Cijena sa kojom se upoređuje mora biti važeća u vrijeme kada je napravljen zahtjev za Garancijom cijene
  • Trebate nam predočiti originalni račun
  • Trebate nam predočiti dokaz da ste negdje vidjeli cijenu niže od JYSKove. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl.  

Izuzeci:

  • Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi trebaju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
  • Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja prodavnice, izložbene modele, posebne narudžbe, kao ni na proizvode koji su na sezonskoj rasprodaji.
  • Garancija cijene ne odnosi se na posebne uslove dostave niti na troškove dostave.
  • Garancija cijene odnosi se samo na kupovine od strane fizičkih lica, te ista ne vrijedi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu ili posjetite neku od naših prodavnica kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.

2. PLAĆANJE

Kreditna kartica

U korpi u webshopu vidjet ćete ukupan iznos kupovine, uključujući PDV i troškove dostave. To je ukupna cijena koju trebate platiti.

Artikle kupljene na JYSK.ba kao i u prodavnicama možete platiti sljedećim debitnim/kreditnim karticama:

  • MasterCard,
  • Maestro,
  • Visa, 

UniCredit banka:

  • VISA karticom do 12 rata 

Intesa Sanpaolo banka:

  • VISA karticom do 12 rata 
  • American express karticom do 12 rata 

Kada plaćate kreditnom karticom, zaštićeni ste od krađe bez odgovornosti. Ako neko zloupotrijebi vašu karticu, možete zatražiti povrat novca od izdavatelja kartice.

Vaše je plaćanje dovršeno sigurnom i šifriranom vezom, koja osigurava da vašim podacima o plaćanju ne može pristupiti druga osoba. Vaše je plaćanje zagarantovano sistemom plaćanja PayU. Svi podaci u vezi transakcije idu preko SSL-a (Secure Socket Layer) preko šifriranoga kanala. Mi garantiramo da nećemo sačuvati bilo kakve osjetljive informacije u vezi s vašom kreditnom karticom na našem serveru. Takođe, JYSK ne može pristupiti osjetljivim podacima ni u jednom trenutku.

Od vas će se zatražiti sljedeći podaci:

Broj kartice (16-cifreni broj s prednje strane vaše kartice)
Rok valjanosti (na prednjoj strani kartice)
Sigurnosni kod (zadnji trocifreni sigurnosni kôd sa stražnje strane vaše kartice, ispod magnetske trake)

Plaćanje pouzećem

Možete izabrati da platite vaše proizvode pri pouzeću uz doplatu. Naknadu za plaćanje pouzećem snosi kupac i obračunava se prilikom naručivanja. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo gotovinom, a iznosi 0,50 KM.

3. POTVRDA NARUDŽBE

Kada pošaljete narudžbu, primit ćete e-poruku s potvrdom o narudžbi. Potvrda o narudžbi sadrži sljedeće informacije:

  • broj narudžbe
  • adresa dostave
  • način plaćanja
  • datum dostave
  • cijene artikala i dostave
  • kontakt-podaci JYSKove Korisničke službe
  • informacije o vašem pravu na povrat i zamjenu te o pravima o zaštiti kupaca

Narudžba je samo naša ponuda za kupovinu. Imajte na umu da se ova e-poruka o potvrdi narudžbe ne smatra vašim konačnim prihvaćanjem ponude JYSKa Bosna i Hercegovina.

Mi smatramo da ste prihvatili ponudu tek nakon što vam pošaljemo e-poruku kojom vas obavještavamo da smo vam poslali artikl. Tek se u tom trenutku kreira ugovor između vas i nas, kojim vam prodajemo artikl koji ste naručili od nas.

Čim je ugovor sklopljen, ne možete više izmijeniti vašu narudžbu (međutim, možete otkazati narudžbu kako je navedeno u našim Pravilima povrata i zamjene.

Sve dok se ne sklopi ugovor, mi možemo u bilo kojem trenutku odbiti dostavljanje artikla. Ako odbijemo dostavljanje artikla iako je već plaćanje provedeno, vratit ćemo vam puni iznos koji je naplaćen u skladu s našim Pravilima povrata i zamjene.

Nastojimo obezbijediti zalihe svih artikala te ćemo vas obavijestiti ako neki artikl nije na zalihi. Ako vam iz bilo kojega razloga izvan naše nadležnosti ne možemo nabaviti artikl, ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam artikl ne bude naplaćen.

Radi interesa svih naših kupaca možemo ograničiti kupovinu većih količina nekih artikala. Ako pokušate kupiti veće količine artikla koji ima ograničenu zalihu, dobit ćete obavijest kojom ćemo vas zamoliti da smanjite količinu artikala koje želite kupiti.

Ako želite ponovo dobiti potvrdu vaše narudžbe, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +387 (0)33 546 963 od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00 ili e-porukom korisnickasluzbabih@JYSK.com.

 

4. RAČUN

Nakon slanja vaše narudžbe, e-porukom ćete dobiti račun koji sadržava informacije:

  • broj narudžbe
  • adresa dostave
  • način plaćanja
  • datum dostave
  • cijene artikala i dostave
  • kontakt-podaci JYSKove Korisničke službe 
  • informacije o vašem pravu na povrat i zamjenu te o pravima o zaštiti kupaca

Prihvatam da mi se fiskalni račun, odštampan na fiskalnom uređaju preko kojeg je evidentiran promet, skenira i elektronskim putem dostavi, kao prilog fakturi, a što je u saglasnosti sa Zakonom o fisklanim sistemima ("Službene novine Federacije BIH, broj 81/09"), te mišljenjem Federalnog Ministarstva Finansija broj: 05-02-4-9527/20.

Uz to mogu biti priložena i uputstva o sastavljanju artikala. Ako vaš artikl ima garanciju, to će biti istaknuto na računu koji takođe služi kao dokaz garancije.

5. DOSTAVA

Nudimo različite opcije dostave i preuzimanja JYSK artikala:

1. Webshop rezervacija sa preuzimanjem u jysk prodavnici - besplatno

U našem webshopu uz pomoć usluge Click & Collect možete rezervirati proizvode, a mi ćemo ih pripremiti za preuzimanje u prodavnici po vašem izboru. Ukoliko odaberete opciju Click & Collect, u roku od 30 minuta ćete primiti poruku od prodavnice u kojoj vas obavještavamo da su vaši proizvodi spremni za preuzimanje. Ovu opciju možete koristiti samo za proizvode dostupne u JYSK prodavnicama. Rezervirane proizvode trebate preuzeti tokom radnog vremena prodavnice, na dan primitka obavijesti ili tokom sljedeća 2 radna dana prodavnice. Plaćanje ćete izvršiti u JYSK prodavnici prilikom preuzimanja rezerviranih proizvoda.

Saznajte više o usluzi Click & Collect

2. Webshop kupovina sa dostavom u jysk prodavnicu - besplatno

Dostava u prodavnicu vam pruža mogućnost odabira šireg asortimana proizvoda od onog kojeg nudimo u prodavnici. Kupljeni proizvodi se pakuju u našem centralnom skladištu u Bugarskoj i šalju u prodavnicu koju izaberete za preuzimanje svoje narudžbe. Prema tome, možete očekivati od 5 do 11 radnih dana dostave, prije nego što možete preuzeti narudžbu u JYSK prodavnici. Ovu opciju kupovine možete odabrati samo ukoliko je vaša narudžba u iznosu od 100 KM ili više.

Saznajte više o usluzi Dostave u prodavnicu

3. Webshop kupovina sa dostavom na adresu po vašem izboru - naplaćuju se troškovi dostave

JYSK Bosna i Hercegovina može isporučiti artikle samo onim kupcima koji se nalaze na adresama unutar granica Bosne i Hercegovine.

Razlikujemo 2 vrste dostave:

- Dostava artikala u obliku paketa (manji artikli). Manji su artikli npr. jorgani, peškiri i posteljine.

- Dostava artikala kao Kućna dostava (veliki artikli). Veliki su artikli npr. madraci, kreveti i namještaj

JYSK.ba će odrediti vrstu dostave zavisno o artiklima koje naručite.

Minimalni trošak dostave u JYSKu je 2,55 KM, a cijena dostave povećava se u zavisnosti od povećanja veličine artikala u narudžbi. Iznos dostave moguće je provjeriti u svakom trenutku u korpi koja sadržava željene artikle te adresu dostave u našem webshopu.

U slučaju problema s dostavom, moguće je da će vaša narudžba biti podijeljena u dvije ili više dostava te u tom slučaju JYSK Bosna i Hercegovina pokriva sve dodatne troškove.

Savjetujemo vam da unesete broj mobitela prilikom izrade narudžbe tako da vas JYSK Bosna i Hercegovina ili naš dostavljač mogu obavijestiti o dostavi pozivom ili SMS porukom.

Provjerite jesu li vaše ime i prezime / naziv firme i PDV broj, adresa te dogovoreni datum dostave na računu ispravni.

Dostave se mogu odužiti zimi zavisno od vremenskih uslova.

Vi ste odgovorni za odlaganje pakovanja.

DOSTAVA MALIH ARTIKALA (MANJI ARTIKLI POPUT JORGANA, PEŠKIRA I POSTELJINE)

Dostava malih artikala dostavlja se uobičajeno, do najbližeg istovarnog mjesta, što zavisi o pristupu za dostavno vozilo. 

Mali artikli dostavljaju se unutar od 4 do 8 radnih dana od dana narudžbe.

Dostavna služba će Vas kontaktirati kako bi dogovorili datum isporuke. 

Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 0,50 KM.

Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom preuzimanja artikala. Dostavna služba ne prima kreditne kartice.

Kupac može jednostavno pratiti status pošiljke nakon što je pošiljka uvedena u sistem na ovoj poveznici.

DOSTAVA VELIKIH ARTIKALA (VELIKI ARTIKLI POPUT MADRACA, KREVETA I NAMJEŠTAJA)

Dostavna služba će vam dostaviti artikle na vašu kućnu adresu do najbližeg istovarnog mjesta, što zavisi o pristupu za dostavno vozilo. Veliki artikli dostavljaju se od 5 do 9 radnih dana od dana narudžbe.

Dostave se mogu odužiti zimi zavisno od vremenskih uslova.

Dostavna služba će vam se javiti dan prije dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave kurir će vas nazvati otprilike 1 sat prije dostave.
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom preuzimanja artikala. Dostavna služba ne prima kreditne kartice.

Važno: Ako vam dostavna služba ne uspije dostaviti artikl na adresu (npr. nema nikoga na adresi ko bi preuzeo pošiljku), oni će vas kontaktirati. Nakon toga ćete moći dogovoriti dostavu svoje narudžbe.

OBAVIJESTI O DOSTAVI

Od trenutka kreiranja narudžbe do same dostave možete očekivati sljedeće obavijesti:

  • Kada se narudžba isporuči iz našeg skladišta iz Bugarske, primit ćete SMS i e-poruku s potvrdom slanja vaše narudžbe uključujući i račun/fakturu.
  • Dan prije dostave dostavna služba kontaktirat će vas za dogovor o vremenu dostave.
  • Obavijestit ćemo vas o mogućim promjenama dostave.

ZAPRIMANJE VAŠE NARUDŽBE

Prilikom preuzimanja narudžbe, molimo:

  • provjerite odgovara li broj kutija/paketa broju kutija/paketa navedenom u narudžbi,
  • pregledajte sve kutije/pakiranje u slučaju vidljiva oštećenja.

Ako je broj kutija/paketa manji od očekivanog, recite kuriru da ste uočili manjak. Sva odstupanja, bez obzira na to koliko su mala, trebate odmah prijaviti Korisničkoj službi.

Važno: kao kupac imate dva (2) mjeseca tokom kojih trebate prijaviti dijelove ili pakete koje nedostaju. Savjetujemo vam da provjerite sve artikle prilikom preuzimanja narudžbe.

OŠTEĆENI PAKETI/ARTIKLI

Ako su kutije/paketi oštećeni, preporučujemo da:

  • Odbijete prihvatiti pošiljku i potpišite nalog od kurira sa „Odbijen zbog oštećenja“
  • Prihvatite pošiljku, potpišite nalog od kurira „Oštećeno“ na dostavnom papiru te kontaktirate Korisničku službu.

Na taj način možemo identificirati razloge za štetu i spriječiti slične incidente u budućnosti.

U svim slučajevima molimo vas da se odmah obratite Korisničkoj službi pozivom na broj +387 (0)33 546 963 od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00 ili e-porukom korisnickasluzbabih@JYSK.com da biste prijavili i riješili problem.

Minimalni trošak dostave u JYSKu je 2,55 KM, a cijena dostave povećava se u zavisnosti od povećanja veličine artikala u narudžbi.

6. PRAVILA POVRATA I ZAMJENE

Vratite kupljen proizvod kad god želite.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod.

Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se podjednako odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u webshopu.

  • Ako nemate račun, dajemo vam mogućnost zamjene za drugi proizvod.
  • Želite li vratiti proizvod koji je oštećen ili upotrebljavan tako da je njegova vrijednost značajno umanjena zadržavamo pravo umanjenja iznosa i pravo odbijanja povrata.   
  • Proizvodi napravljeni po mjeri, na primjer madraci, općenito imaju manju vrijednost prilikom povrata.
  • Ukoliko sami vratite proizvod u neku od JYSK prodavnica ili dogovorite povrat robe, mi ćemo refundirati inicijalni trošak dostave. Ukoliko preferirate da JYSK organizuje uslugu povrata, nećemo refundirati inicijalni trošak dostave, već će ta cifra pokriti naš trošak povrata proizvoda.
  • Uz navedeno, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći da isprobate naš najbolji, GOLD madrac. Saznajte više o GOLD madracima
     

Otkazivanje narudžbe prije dostave

Ako želite otkazati narudžbu s JYSK.ba prije nego što je preuzmete, kontaktirajte Korisničku službu te navedite broj narudžbe. Ako je iznos već naplaćen po vašoj kartici, s Korisničkom službom takođe ćete dogovoriti povrat sredstava. Ako vam narudžba nije dostavljena, nećemo vam naplatiti troškove povrata.

Model formulara za povrat

7. REKLAMACIJE

Nudimo 2-godišnju garanciju na sve artikle počevši od dana preuzimanja artikala.

  • Da li je vaš proizvod neispravan?
  • Vaša narudžba je nekompletna?
  • Da li je narudžba oštećena prilikom prijevoza?
  • Postoje li neki drugi problemi u vezi s kvalitetom artikala?

 - obratite se bilo kojoj JYSK prodavnici te ponesite račun kao dokaz kupovine.

Takođe, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na korisnickasluzbabih@JYSK.com te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj narudžbe (te prodavnicu ako ste tamo kupili artikl) da bismo brže obradili vaš prigovor.

Važno je da prigovor podnesete u što kraćem vremenskom razdoblju od trenutka kada utvrdite oštećenje.

Ako JYSK odobri reklamaciju, pokrit ćemo sve troškove u vezi s narudžbom ili vam ponuditi zamjenski proizvod.

8. ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA

Važno nam je da se osjećate sigurno kupujući na JYSK.ba. JYSK Bosna i Hercegovina je odgovoran za sve podatke i usklađen je sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka (Sl. Glasnik BiH 49/06, 76/11). 

Lični podaci koje prikupimo biće skladišteni od strane JYSK Bosne i Hercegovine u Danskoj i moći će im pristupiti entiteti koji pripadaju JYSK Grupaciji širom svijeta. Skladište se na sigurnom kod naših hosting partnera.

U svakom trenutku možete

  • Podnijeti žalbu nadzornom organu (Agenciji za zaštitu ličnih podataka u Bosni i Hercegovini)
  • Zatražiti pristup ličnim podacima i zatražiti ispravak ili brisanje ličnih podataka
  • Ograničiti obradu ličnih podataka ili iznijeti prigovor na obradu ličnih podataka
  • Zahtijevati prenosivost ličnih podataka, ukoliko je nužno

Dodatne informacije vezano za vaše lične podatke koje JYSK skladišti i obrađuje možete dobiti kontaktirajući Korisničku službu JYSK Bosne i Hercegovine.

Važno je da znate da zaštita podataka koju trenutno primjenjuju zemlje izvan Evropske Unije nije u skladu sa zaštitom ličnih podataka u zemljama unutar Evropske Unije. Prijenos podataka između zemalja JYSK Grupacije bazira se na ugovoru o prijenosu podataka ili drugim pravnim osnovama. 

U JYSKu Bosna i Hercegovina, posvećeni smo poštovanju važećih zakona i pravila dobrog marketinga. Ukoliko ste pristali na bilo koju od navedenih usluga, zadržavamo pravo da vam šaljemo ažuriranja naših Uslova prodaje i dostave, bez obzira na to da li ste povukli svoj pristanak ili ne. Nećemo vam slati nikakav drugi tip informacija.

Prikupljanje i obrađivanje ličnih podataka

JYSK Bosna i Hercegovina prikuplja podatke:

  • kada posjetite i kupujete na JYSK.ba
  • putem telefona ili u našim prodavnicama
  • kada učestvujete u anketama, akcijama ili konkursima
  • kada kontaktirate našu Korisničku službu u prodavnici, online ili putem telefona
  • kada kreirate korisnički profil na JYSK.ba
  • kada se prijavite na naš newsletter
  • kada ostavite komentar o našim proizvodima

Koju vrstu podataka prikuplja JYSK Bosna i Hercegovina?

U svrhu online prodaje i zadovoljstva kupaca, ciljanog online marketinga, poboljšavanja naših proizvoda i usluga, administrativnih i internih poslovnih svrha. JYSK Bosna i Hercegovina, PDV broj 201488880004, može prikupljati i obrađivati vase sljedeće lične podatke:

  • Vaše ime i prezime
  • Vašu adresu
  • Vaš broj telefona
  • Vašu e-mail adresu
  • IP adresu sa koje ste izvršili kupovinu
  • Prodavnicu koju ste odabrali
  • Naziv kompanije

Svi podaci će biti tretirani kao povjerljive informacije. JYSKova obrada ličnih podataka počiva na sljedećim pravnim osnovama:

  • Obrada neophodna za izvršenje ugovora zaključenog sa licem na koje se podaci odnose (npr. kupovina na JYSK.ba)
  • Obrada neophodna za ispunjavanje zakonskih obaveza kojima JYSK podliježe (npr. u skladu sa računovodstvenim pravilnicima)
  • Obrada neophodna u svrhu legitimnih interesa JYSKa (npr. interne poslovne svrhe, poput poboljšavanja naše web-stranice ili unaprijeđenja naših usluga i proizvoda i otkrivanja prevara)
  • Vašem pristanku (newsletter, registrovanje korisnika)

Vašu e-mail adresu koristimo kao vezu u izvršavanju vaših narudžbi i za potrebe istraživanja. Ako želite da dobijate naš newsletter, potrebna je saglasnost sa vaše strane.

Ne koristimo vaš broj telefona u svrhu prodajnih poziva. Bićete konktaktirani telefonom sa naše strane jedino ukoliko postoji problem sa vašom narudžbom i/ili kako bismo dobili informacije o vašoj dostavi.

Vaši lični podaci mogu biti korišteni u slučaju policijske istrage, jer prijavljujemo lažne uplate policiji. Dijelimo korisnički račun i druge lične podatke kada smatramo da je to nužno da bismo bili u skladu sa zakonima na snazi i da biismo spriječili krađe i prevare, npr. u vezi sa kreditnim karticama.

JYSK Bosna i Hercegovina dijeli lične podatke jedino sa kurirskim službama koje su povezane sa dostavom. Ukoliko je neophodno, JYSK Bosna i Hercegovina dijeli lične podatke sa relevantnim dobavljačima robe. JYSK ne dijeli, ne prodaje, niti na bilo koji drugi način čini vaše lične podatke dostupnim trećim licima.

Vaše lične podatke ćemo čuvati samo onoliko koliko je to neophodno u svrhe opisane u ovoj Zaštiti ličnih podataka. Period čuvanja zavisi od vrste podataka i razloga zbog kojeg su podaci prikupljeni i sačuvani na prvom mjestu. Konstantno pregledavamo naše periode zadržavanja podataka, uzimajući u obzir naše razloge za obradu vaših ličnih podataka i pravnu osnovu za to.

Plaćanje na JYSK.ba

Kada kupujete na JYSk.ba, plaćanje se vrši putem sigurne veze koja osigurava da vašim informacijama o plaćanju ne može pristupiti nijedna neželjena treća strana. Pročitajte više o plaćanju.

Kada kupujete u prodavnicama JYSKa Bosne i Hercegovine

U našim prodavnicama koristimo video nadzor. To činimo da bismo osigurali sigurnost naših zaposlenih, spriječili kriminal i da bismo obezbijedili dokaze, a samim tim i informacije koje bi bile korisne za policijsku istragu u slučaju ikakvih kriminalnih aktivnosti. Video zapisi se skladište u sigurnom okruženju i uz ograničen pristup osoblja zaduženog za bezbijednost.

Kolačići

Cilj nam je ponuditi web-stranicu prilagođenu korisniku sa relevantnim sadržajem. Zato upotrebljavamo tehnologije za prikupljanje i obradu informacija o tome kako se koristi naša web-stranica. Te informacije prikupljamo putem takozvanih kolačića (eng. cookies). Kolačić je manja tekstna datoteka koja je sačuvana na vašem računaru. Između ostalog, to znači da vas naša web-stranica pamti kada se vratite na nju te zahvaljujući tim kolačićima možemo izraditi statistiku koja pokazuje kako se vi i drugi korisnici ponašate na web-stranici.

Takođe koristimo kolačiće od različitih partnera da bismo saznali koje su dijelove naše web-stranice korisnici posjetili. Ovdje pogledajte detaljne informacije o pružatelju usluga, isteku i svrsi pojedinih kolačića.

U bilo kojem trenutku se možete predomisliti u vezi sa prihvatanjem kolačića. Ovdje promijenite svoj pristanak. Kolačiće možete izbrisati u bilo kojem trenutku. Na https://aboutcookies.org možete pronaći upustvo kako to uraditi u različitim pretraživačima. Vaše će se postavke kolačića automatski izbrisati nakon 12 mjeseci.

Imajte na umu da postoje dijelovi web-stranice JYSK.ba koje možete koristiti samo ako je vaš pretraživač postavljen na prihvatanje kolačića.

Neke od informacija koje prikupljamo mogu biti objavljene u anonimnoj formi npr. informacije o broju korisnika web-stranice. Informacije o našim kupcima su važan dio poslovanja i ne prodajemo ili dijelimo te podatke s drugima, osim ako nam za to niste dali dozvolu.

 

9. PODACI U VEZI PRIJAVE NA NAŠE NOVOSTI

U JYSKu pratimo aktuelne zakone i pravilnike koji se tiču marketinga. Iz tog razloga šaljemo Novosti korisnicima koji su se na njih prijavili. Ako dobijete Novosti a niste se na njih prijavili, to može značiti jedino da Vas je neko prijavio na Novosti ili Vam ih je neko proslijedio.

Ako želite primati naše Novosti, od Vas ćemo prilikom prijave zatražiti Vaše ime i prezime, poštanski broj, pol i godinu rođenja. Pomoću ovih podataka poboljšavamo naše buduće marketinške aktivnosti tako da Vam više odgovaraju.

Mi čuvamo Vaše podatke u našoj bazi podataka na zaštićenom serveru. Tim podacima pristup imaju samo JYSKovi administratori i vanjski partneri.

Mi Vam garantiramo da nećemo dijeliti ili prodavati Vašu e-adresu drugim firmama.

Sa Novosti se možete odjaviti klikom na link na kraju e-poruke koju od nas dobijete.

Kada se prijavite na JYSK newsletter, dobivat ćete 1-4 newslettera sedmično od JYSK-a putem e-maila. Možete se odjaviti jednostavno, u bilo koje vrijeme putem linka u newsletteru.

Newsletter sadrži aktuelne ponude, novosti, letke, kataloge, kao i informacije o trenutnim akcijama unutar cjelokupnog asortimana JYSK-a. Pored navedenog, dajete dopuštenje da na vaš e-mail primate servisne poruke, kao i informacije o artiklima u korpi u webshopu JYSK.ba, prateće e-mailove nakon izvršene online kupovine na JYSK.ba te e-mailove o artiklima iz JYSK-a za koje se interesirate.

Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku putem linka na dnu svakog newslettera ili kontaktiranjem naše Korisničke službe. Ukoliko najmanje 3 mjeseca niste pokazali interes za naše newslettere, zadržavamo pravo da vam prestanemo slati naš newsletter kao rezultat vaše neaktivnosti. Naravno na newsletter se možete ponovo prijaviti u bilo kojem trenutku.

10. Obavijest o privatnosti za kandidate za posao

Tko je voditelj obrade odgovoran za obradu podataka i kome se obratiti?

Voditelj obrade i kontakt za privatnost mogu se pronaći u odjeljku 8 ovih Uvjeta i odredbi. Također, možete kontaktirati regrutera navedenog u korespondenciji u bilo koje vrijeme.

Koje osobne podatke obrađujemo kada se prijavite za posao?

Prilikom prijave za posao pohranjujemo Vaše podatke u našem online sustavu za upravljanje kandidatima pod nazivom SmartRecruiters.
Kategorije osobnih podataka koje obrađujemo uključuju:

  • Vašu identifikaciju i kontakt podatke, uključujući poveznice na profile društvenih mreža koje ste naveli
  • dokumente koje ste nam dostavili kao što su životopis, certifikati, pisma preporuke te Vaši odgovori na pitanja unutar samog sustava
  • povijest vaše e-mail komunikacije s nama, interne povratne informacije o Vašoj prijavi
  • rezultate procjene i video intervjue ukoliko ste iste ispunjavali
  • status Vaše prijave.

Prilikom posjete stranice karijera na JYSK-ovoj web stranici, generiramo izvješća o obrascima korištenja (web-mjesto s kojeg posjećujete stranicu, dijelove stranice koje posjećujete, vrijeme provedeno na našoj web stranici, informacije o krajnjem uređaju itd.).

U koje svrhe i prema kojoj pravnoj osnovi koristimo Vaše podatke?

Obrada podataka omogućuje izvođenje procesa prijave za posao kao korak prije sklapanja ugovora o radu. Osnovni pravni temelj je članak 6. st. 1 b) Zakona o zaštiti osobnih podataka BiH. Ukoliko Vas zaposlimo, Vaša prijava bit će pohranjena u svrhu razvoja osoblja.

Drugi pravni temelj je Vaš pristanak, prema čl. 5 Zakona o zaštiti osobnih podataka BiH. Ako ste prihvatili naš zahtjev za pozivnicom, koristit ćemo broj Vašeg mobilnog telefona za komunikaciju putem SMS-a ili putem WhatsAppa u onim slučajevima kada ne odgovarate na e-mail. U pojedinačnim slučajevima, Vašu prijavu pohranit ćemo u bazu talenata uz Vaš pristanak. Analiza korištenja naših stranica karijera temelji se na pristanku korištenja kolačića u kategoriji "Statistika".

Naš interni kontroling temelji se na legitimnom interesu za optimizaciju naših procesa zapošljavanja, prema čl. 6. st. 1 e) Zakona o zaštiti osobnih podataka BiH.

Tko ima pristup vašim podacima?

Vaši podaci bit će dostupni odgovornim regruterima kao i menadžerima odgovornima za odabir zaposlenika u odgovarajućem odjelu. Navedena skupina ljudi može pripadati različitim tvrtkama unutar Lars Larsen grupacije, ovisno o radnome mjestu.
 

Unutar grupacije, JYSK Danska osigurava podršku i kontrolne funkcije u svim koracima zapošljavanja i može imati pristup Vašim podacima u određenoj mjeri. Osim toga, koristimo pružatelje usluga kao što je SmartRecruiters. Svi pružatelji usluga obvezali su se čuvati povjerljivost i pridržavati se zakonskih okvira.

Podaci se obrađuju u podatkovnim centrima u EU. Prijenos podataka trećim zemljama (zemlje izvan Europskog gospodarskog prostora) odvija se jedino radi naših procjena pod nazivom Predictive Indeks, a u vezi je s hostingom i tehničkom podrškom koja se nalazi u SAD-u te se temelji na odgovarajućim zaštitnim mjerama u obliku standardnih ugovornih klauzula EU.

Koliko dugo će se osobni podaci čuvati?

Vaše podatke brišemo 6 mjeseci nakon završetka procesa prijave. Ukoliko Vas zaposlimo, pohranjujemo dokumentaciju o prijavi – osim video intervjua – za vrijeme trajanja zaposlenja.

Povlačenje privole

Svoj pristanak za primanje SMS poruka možete povući u bilo kojem trenutku slanjem SMS poruke s ključnom riječi "Stop". Isto vrijedi i za primanje WhatsApp poruka aktiviranjem opcije "Block Business" u postavkama aplikacije na mobitelu (imajte na umu povlačenje privole neće funkcionirati sa značajkom "Blokiraj" unutar same aplikacije).

Vaša prava vezana uz obradu podataka

U bilo kojem trenutku možete zatražiti informacije o obradi svojih osobnih podataka, možete zatražiti pristup svojim podacima, ispravak ili brisanje svojih osobnih podataka ili ograničavanje njihove obrade (prema članu 27. Zakona o zaštiti osobnih podataka BiH). Za ostvarenje ovih prava, obratite se regruteru s kojim ste u korespondenciji.

Imate pravo u bilo kojem trenutku uložiti prigovor na obradu podataka koja se temelji na legitimnom interesu. U tom slučaju prestat ćemo s obradom Vaših osobnih podataka, osim ako se dokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za obradu koji nadilaze interese, prava i slobode ispitanika ili radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva.
 

Također imate pravo podnijeti pritužbu nadzornom tijelu za zaštitu podataka (nadzornom tijelu sjedišta Voditelja obrade ili Vašeg prebivališta).

11. "Business to Business'' posebni uslovi prodaje i dostave

Ovaj odjeljak se odnosi na posebne uslove prodaje i dostave za naše kupce koji kupuju naše proizvode za komercijalnu upotrebu.

Garancija

Imajte u vidu da nisu svi naši proizvodi namijenjeni komercijalnoj upotrebi, i na takvim proizvodima se može očekivati veće habanje nego kod privatne upotrebe. Ako se proizvodi koriste u komercijalne svrhe, takva kupovina nije pokrivena garancijom. Ako su vam potrebna konkretnija uputstva o tome koje proizvode preporučujemo za komercijalnu upotrebu, možete kontaktirati JYSK Korisničku službu.

Pravo na povrat

Imajte na umu da je pravo povrata nevažeće u komercijalne svrhe. Zato nije moguće odustati od kupovine koja je napravljena u komercijalnom kontekstu. Ovo se primjenjuje čim nešto kupite uime poduzeća ili pod 'Business to Business'' uslovima.

Odgovornost

Ni pod kojim uslovima JYSK nije odgovoran za gubitak profita, gubitak poslovanja ili druge indirektne gubitke.