Korpa

Vaša korpa je prazna

Korpa

Vaša korpa je prazna

Do 31. 7. dostava online narudžbi u vrijednosti od 400 KM ili više je besplatna!

Super dani - Uštedite 20-50%!
Neograničen povrat u JYSKu

Vratite kupljen proizvod kad god želite

Datum:

Kategorija: Razno

Ups! Vaš novi kauč na razvlačenje ipak je prevelik za vašu dnevnu sobu. Ili - slučajno ste pronašli set posteljine koji ste kupili za poklon prije godinu dana, ali nikad nije dočekao novog vlasnika. Ili možda: kupili ste paviljon za ljetni party, no nakon što ste ga raspakovali i postavili, shvatili ste da je ipak prevelik - prelazi i na komšijin dio dvorišta!
Sve su ovo samo neke od mogućih situacija koje pokriva nova JYSKova Politika zamjene i povrata.

Našim je kupcima jedan od glavnih prioriteta jednostavna i laka upotreba i zamjena artikala - bez obzira na to jesu li artikli kupljeni u prodavnici ili u našem webshopu. U JYSKu je kupac na prvom mjestu te stoga uvodimo novu, jednostavnu i transparentnu Politiku zamjene i povrata.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod.

Mi vam vraćamo cjelokupni iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. Ovo se odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one koji su kupljeni u webshopu. 

  • Ako nemate račun, nudimo vam mogućnost zamjene za drugi proizvod.

  • Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišten tako da je njegova vrijednost značajno umanjena, zadržavamo pravo smanjenja iznosa povrata. 

  • Proizvodi izrađeni po mjeri, npr. madraci, generalno imaju manju vrijednost pri povratu.

  • Mi ćemo nadoknaditi i početne troškove prijevoza. Vi snosite troškove prijevoza pri povratu proizvoda.

  • Uz ovo, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći da isprobate naš najbolji, GOLD madrac. Saznajte više o GOLD madracima

 

Kako vratiti artikl kupljen na JYSK.ba ili u JYSK prodavnici

Kupljen artikl možete vratiti ili zamijeniti u bilo kojoj JYSK prodavnici u Bosni i Hercegovini da biste izbjegli troškove prijevoza. Donesite artikl u JYSK prodavnicu u originalnom pakovanju, ako je moguće. Ne zaboravite donijeti primjerak računa/isprintanu verziju. Artikl takođe možete vratiti na način da vam JYSK organizuje povrat, samo trebate kontaktirati našu Korisničku službu pozivom na broj +387 (0) 33 546963 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-mailom na korisnickasluzbabih@JYSK.com . U tom slučaju troškove prijevoza snosite sami.

Važno: dodatne troškove koje ste platili prilikom narudžbe kao što je na primjer unošenje artikla u dom neće vam biti vraćen.

Pročitajte dio o Reklamacijama da biste saznali više.

Ana Social Media and Digital Coordinator
sa

svaka cast, sokiran sam

Narcis Basic

Na ovo sam ostao bez rijeci, al stvarno. Pored toga sto vracate razliku u novcu za artikal koji smo kupili a u medjuvremenu je snizen, sad jos i ovo. Svaka cast i svaka pohvala. Odrzali ste lekciju svim kvazi prodavnicama u Sarajevu a i sire.

Komentari