Korpa

Vaša korpa je prazna

Korpa

Vaša korpa je prazna

Do 30. 4. dostava online narudžbi u vrijednosti od 400 KM ili više je besplatna!

Provjerite eksterijere koji inspirišu
Neograničen povrat u JYSKu

Vratite kupljen proizvod kad god želite

Datum:

Kategorija: Razno

Ups! Vaš novi kauč na razvlačenje ipak je prevelik za vašu dnevnu sobu. Ili - slučajno ste pronašli set posteljine koji ste kupili za poklon prije godinu dana, ali nikad nije dočekao novog vlasnika. Ili možda: kupili ste paviljon za ljetni party, no nakon što ste ga raspakovali i postavili, shvatili ste da je ipak prevelik - prelazi i na komšijin dio dvorišta!
Sve su ovo samo neke od mogućih situacija koje pokriva nova JYSKova Politika zamjene i povrata.

Našim je kupcima jedan od glavnih prioriteta jednostavna i laka upotreba i zamjena artikala - bez obzira na to jesu li artikli kupljeni u prodavnici ili u našem webshopu. U JYSKu je kupac na prvom mjestu te stoga uvodimo novu, jednostavnu i transparentnu Politiku zamjene i povrata.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod.

Mi vam vraćamo cjelokupni iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. Ovo se odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one koji su kupljeni u webshopu. 

  • Ako nemate račun, nudimo vam mogućnost zamjene za drugi proizvod.

  • Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišten tako da je njegova vrijednost značajno umanjena, zadržavamo pravo smanjenja iznosa povrata. 

  • Proizvodi izrađeni po mjeri, npr. madraci, generalno imaju manju vrijednost pri povratu.

  • Mi ćemo nadoknaditi i početne troškove prijevoza. Vi snosite troškove prijevoza pri povratu proizvoda.

  • Uz ovo, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći da isprobate naš najbolji, GOLD madrac. Saznajte više o GOLD madracima

 

Kako vratiti artikl kupljen na JYSK.ba ili u JYSK prodavnici

Kupljen artikl možete vratiti ili zamijeniti u bilo kojoj JYSK prodavnici u Bosni i Hercegovini da biste izbjegli troškove prijevoza. Donesite artikl u JYSK prodavnicu u originalnom pakovanju, ako je moguće. Ne zaboravite donijeti primjerak računa/isprintanu verziju. Artikl takođe možete vratiti na način da vam JYSK organizuje povrat, samo trebate kontaktirati našu Korisničku službu pozivom na broj +387 (0) 33 546963 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-mailom na korisnickasluzbabih@JYSK.com . U tom slučaju troškove prijevoza snosite sami.

Važno: dodatne troškove koje ste platili prilikom narudžbe kao što je na primjer unošenje artikla u dom neće vam biti vraćen.

Pročitajte dio o Reklamacijama da biste saznali više.

Ana Social Media and Digital Coordinator
sa

svaka cast, sokiran sam

Komentari