Povrat i reklamacija artikla

Ako imate pitanja u vezi povrata i reklamacije artikla, rado ćemo
vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Politika povrata i zamjene

Odgovor

Paket je stigao oštećen – koji je postupak?

U JYSK-u nam je jako važno da naši paketi i svi naši proizvodi stignu u dobrom stanju. Međutim u nekim se slučajevima zna desiti da su paketi oštećeni za vrijeme transporta. U ovakvim slučajevima ukoliko dostavna služba vidi oštećenje, paket će biti zamijenjen i dostavlja se neoštećeni.

Oštećenja u transportu

Ukoliko primjetite kako je Vaš paket oštećen u transportu preporučujemo Vam da napravite sljedeće:

  • Odbijte pošiljku. To znači da date informaciju dostavljaču kako ne želite da zaprimite paket. Kada oštećeni artikal stigne do našeg skladišta, automatski ćemo Vam poslati informaciju o zaprimanju i poslati ćemo Vam ili novi artikal ili ćete dobiti povrat novca.

  • Zaprimite pošiljku koja ima oštećenje, ali zatražite od dostavljača da zapiše na dostavnici opis oštećenja paketa.

Uvijek Vam preporučujemo da napravite sliku paketa prije otvaranja pošiljke ukoliko mislite da je došlo do oštećenja prilikom transporta. Ovime ćemo moći lakše utvrditi kako je došlo do eventualnih oštećenja. Ovo će nam pomoći da Vama kasnije pomognemo kod reklamacije i nama služi za izbjegavanje istih oštećenja u budućnosti.  

Primljeni oštećeni proizvod – kontaktirajte korisničku službu

Nebitno zaprimite li paket koji je oštećen ili primjetite kada paket otvorite kako je došlo do oštećenja na samom proizvodu molimo Vas da uvijek kontaktirate korisničku službu od ponedeljka do petka od 09:00-17:00 h kako bi Vam pomogli sa reklamacijom.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ukoliko ste proizvod vratili u našu JYSK prodavnicu povrat  novca ćete dobiti odmah (molimo Vas da obavezno donesete račun sa sobom). Za sve druge usluge molimo Vas da se obratite korisničkoj službi na broj +387 33 546 963 od ponedeljka do petka od 09:00-17:00h.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Veoma nam je važno da se osjećate sigurno prije, tokom i poslije Vaše kupovine u JYSKu. Upravo zato nudimo Garanciju cijene za naše prozvode. 

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar perioda od 30 dana nakon vaše kupovine, refundiraćemo vam razliku u cijeni. Garancija cijene odnosi se na cijene proizvoda svih fizičkih kao i svih online prodavnica Bosne i Hercegovine.

Uslovi za ostvarenje Garancije cijene su:
• JYSK nastoji uskladiti cijene identičnih proizvoda. Vidite "Izuzetke" u tekstu dolje
• Garanciju cijene je potrebno zahtijevati unutar 30 dana od kupovine proizvoda
• Cijena sa kojom se upoređuje mora biti važeća u vrijeme kada je napravljen zahtjev za Garancijom cijene
• Trebate nam predočiti originalni račun
• Trebate nam predočiti dokaz da ste negdje vidjeli cijenu niže od JYSKove. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl. 

Izuzeci:
• Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi trebaju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
• Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja prodavnice, izložbene modele, posebne narudžbe, kao ni na proizvode koji su na sezonskoj rasprodaji.
• Garancija cijene ne odnosi se na posebne uslove dostave niti na troškove dostave.
• Garancija cijene odnosi se samo na kupovine od strane fizičkih lica, te ista ne vrijedi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu
https://jysk.ba/customer-service ili posjetite neku od naših prodavnica kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.

Više informacija o Garanciji cijene provjerite ovdje
https://jysk.ba/pravila-i-uslovi#1

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ukoliko kupac želi vratiti proizvod na način da JYSK organizira prikup i odvoz umjesto da isti vrati sam u trgovinu, JYSK će vratiti početni trošak prijevoza, dok kupac plaća trošak prijevoza odvoza proizvoda s njegove adrese.

Trošak za uslugu unosa JYSK ne vraća jer je usluga već izvršena dok naknadu za plaćanje gotovinom JYSK vraća kupcu.

Ako želite otkazati svoju online narudžbu prije dostave, trebate se javiti JYSKovoj Korisničkoj službi i obavezno navesti broj narudžbe da bismo vam organizirali povrat novca i troškova dostave.

Također možete zamoliti dostavnu službu u trenutku dostave da vrati artikl. Za ovo nećete snositi dodatne troškove.

Novac će vam biti vraćen na račun čim artikli budu vraćeni u skladište.

 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Prevucite datoteke u ovom polju odjednom.
Podržane ekstenzije datoteka: png jpg gif pdf doc docx.