Ako imate pitanja u vezi povrata i reklamacije artikla, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.
Povrat u prodavnicu
Ovo je najbrža opcija. Kada vratite proizvod u JYSKovu prodavnicu, iznos kupovine dobit ćete odmah. Iznos vam može biti vraćen u gotovini ili na vašu bankovnu karticu. Molimo Vas da sa sobom u prodavnicu ponesete dokaz kupovine (račun) i vašu bankovnu karticu.
Povrat putem dostavne službe
Ako svoju narudžbu vratite putem naše dostavne službe, iznos kupovine dobit ćete čim obradimo vaš povrat. Zaprimit ćete e-mailom potvrdu otkazivanja vaše narudžbe. Povrat sredstava ćemo izvršiti što je prije moguće, a ne kasnije od 14 dana od datuma kada smo primili obavijest o vašem povratu.
JYSK može zadržati povrat sredstava sve dok nismo primili vraćeni proizvod ili sve dok ne dostavite dokumentaciju da ste vratili proizvod.
Ako ste proizvod platili kreditnom karticom, povrat sredstava se obrađuje direktno nakon što ga mi zatražimo. Iznos će biti prebačen na račun vaše kreditne kartice unutar 10 radnih dana, zavisno od Vaše banke.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Narudžba u prodavnici
Ako ste narudžbu napravili u prodavnici, molimo vas da kontaktirate prodavnicu kako biste otkazali narudžbu. Ako ste platili avansno, molimo vas da dođete u prodavnicu kako biste otkazali narudžbu i dobili povrat sredstava. Povrat sredstava nije moguće dobiti bez da dođete u prodavnicu.
Online narudžba
Ako se narudžbu napravili u webshopu, možete kontaktirati korisničku službu kako biste otkazali svoju narudžbu. U zavisnosti od statusa vaše narudžbe, korisnička služba je može otkazati odmah ili vas obavijestiti o sljedećim koracima.
Tokom radnog vremena najbrže nas možete dobiti putem našeg live chata.
Ako svoju narudžbu otkažete prije dostave, vratit ćemo vam trošak dostave.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
U JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod ako se predomislite.
Mi Vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite uz račun kupovine, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u webshopu. Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način obezbjeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati drugom sretnom kupcu. Za organizovanje prijevoza, molimo kontaktirajte našu korisničku službu ovdje.
Pakovanje proizvoda koje želite vratiti
Mi u JYSKu brinemo o održivosti. Zato vas ljubazno molimo da čuvate ambalažu dok ne budete sigurni da želite zadržati svoj proizvod, kako biste je mogli koristiti prilikom povrata proizvoda ukoliko bude potrebno.
Kada proizvod vraćate u prodavnicu, preferiramo da ga vratite u originalnom stanju i pakovanju. U tom slučaju ga možemo ponovno prodati i usrećiti nekog drugog kupca. Ako proizvod nije u originalnom stanju, prodavnica će odrediti da li ćemo izvršiti cjelokupni ili djelimični povrat sredstava. Nije obavezno rastavljati proizvod kada ga vraćate u prodavnicu.
Ako organiziramo povrat i preuzimanje preko naše dostavne službe, proizvod mora biti rastavljen i zapakovan kako ne bi došlo do oštećenja u transportu te kako bi vam povrat cjelokupnog iznosa bio zagarantovan. Preporučujemo da pakete otvarate oprezno i da sačuvate ambalažu ako niste sigurni oko svoje kupovine.
Pročitajte više o našim pravilima i uslovima koji se odnose na povrat ovdje.
Probni period od 100 dana za GOLD madrace
Nudimo vam probni period od 100 dana za GOLD madrace. Imajte na umu da je naš probni period od 100 dana dio politike zamjene, a ne politike povrata. Probni period od 100 dana ne važi za GOLD nadmadrace.
Pročitaj više o našem probnom periodu od 100 dana za GOLD madrace.
Napominjemo:
Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišten na način koji mu je značajno smanjio vrijednost, mi zadržavamo pravo da umanjimo ili odbijemo povrat sredstava.
Ako nemate dokaz kupovine, nudimo vam zamjenu za novi proizvod. Za online narudžbe dokazom kupovine se smatra vaš račun koji ste primili e-mailom. Za kupovine u prodavnici potreban je vaš originalni račun. Ako nemate račun, prodavnica ga može pronaći ukoliko imate detalje o plaćanju iz banke. Ovo se može napraviti samo za kupovine obavljene unazad 1 godine.
Proizvodi po mjeri koji se ne temelje na standardnim veličinama i koji su izrađeni prema vašim specifikacijama uglavnom imaju smanjenu povratnu vrijednost.
Kada proizvod vratite u prodavnicu, vratit ćemo vam troškove dostave koje ste platili za svoju online narudžbu. Za online narudžbe ovo se primjenjuje samo kada je cijela narudžba vraćena u prodavnicu. Ako želite da JYSK organizira povrat narudžbe, nećemo refundirati početne troškove dostave jer će iznos pokriti naše troškove vraćanja proizvoda. Ako u prodavnicu vratite narudžbu koja vam je dostavljena od strane lokalne kurirske službe, troškovi dostave neće vam biti vraćeni.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online.
Mi u JYSKu brinemo o održivosti. Ljubazno vas molimo da sačuvate ambalažu dok ne budete sigurni da želite zadržati kupljene proizvode, kako biste je mogli koristiti u slučaju povrata. Kada proizvod vraćate u prodavnicu, preferiramo da ga dobijemo u originalnom stanju i ambalaži. U tom ga slučaju možemo ponovo prodati i usrećiti nekog drugog kupca. Ako proizvod nije u originalnom stanju, prodavnica će odrediti da li ćemo izvršiti cjelokupni ili djelomični povrat sredstava. Nije obavezno rastavljati proizvod ako ga vraćate u prodavnicu.
Ako ste dobili oštećen proizvod, molimo pročitajte više o tome kako napraviti reklamaciju.
Napominjemo:
Molimo pobrinite se da imate račun koji ste primili e-mailom. Račun je dokaz kupovine i potreban je u slučaju povrata. Možete ga ili pokazati na mobilnom uređaju ili ga odštampati.
Ako ne vratite cijelu narudžbu, već samo dio, nećemo vam refundirati početne troškove dostave.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Ako ste se predomislili oko vaše kupovine, vaš je proizvod lako vratiti. Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite sa računom, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u webshopu. Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način obezbjeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati drugom sretnom kupcu. Ukoliko je potrebno, takođe možemo organizirati povrat online narudžbe. Za preuzimanje na vašoj adresi , molimo kontaktirajte našu korisničku službu ovdje.
Ako ste dobili oštećen proizvod, molimo pročitajte više o tome kako uložiti reklamaciju.
Povrat vašeg proizvoda u prodavnice
Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način obezbjeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati drugom sretnom kupcu.
Zapakujte vaš(e) proizvod(e) oprezno, po mogućnosti u orginalnu ambalažu
Donesite vaš(e) proizvod(e) i svoj račun u prodavnicu
Povrat paketa
Molimo pratite navedene korake kako biste vratili svoju narudžbu:
Ispunite obrazac za povrat kako bi nas obavijestili o povratu. Ovdje možete pronaći obrazac za povrat. Vezano za povrat možete nas kontaktirati i putem telefona, maila ili chata kako biste dogovorili preuzimanje.
Rastavite i zapakirajte vaš(e) proizvod(e) oprezno i po mogućnosti u originalnu ambalažu, kako biste sačuvali proizvod(e) i obezbijedili povrat cjelokupnog iznosa.
Pobrinite se da narudžbu dostavnoj službi predate u dogovoreno vrijeme.
Kada dobijemo vraćenu narudžbu poslat ćemo Vam potvrdu o otkazivanju narudžbe i izvršiti povrat sredstava
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
U JYSKu je jednostavno vratiti proizvod ako se predomislite.
Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite uz račun kupovine, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u wepshopu. Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u JYSKovu prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način obezbjeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati drugom sretnom kupcu.
Pročitajte više o našoj politici povrata.
Pročitajte više o tome kako vratiti vaš proizvod.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.