Korpa

Vaša korpa je prazna

Korpa

Vaša korpa je prazna

Do 31.5. dostava online narudžbi u vrijednosti od 400 KM ili više je besplatna!

Povrat i reklamacija artikla

Ako imate pitanja u vezi povrata i reklamacije artikla, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Politika povrata i zamjene

Pravila povrata i zamjene

+

Vratite kupljen proizvod kad god želite.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod.

Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se podjednako odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u webshopu.
 

  • Ako nemate račun, dajemo vam mogućnost zamjene za drugi proizvod.
  • Želite li vratiti proizvod koji je oštećen ili upotrebljavan tako da je njegova vrijednost značajno umanjena zadržavamo pravo umanjenja iznosa i pravo odbijanja povrata.   
  • Proizvodi napravljeni po mjeri, na primjer madraci, općenito imaju manju vrijednost prilikom povrata.
  • Ukoliko sami vratite proizvod u neku od JYSK prodavnica ili dogovorite povrat robe, mi ćemo refundirati inicijalni trošak dostave. Ukoliko preferirate da JYSK organizuje uslugu povrata, nećemo refundirati inicijalni trošak dostave, već će ta cifra pokriti naš trošak povrata proizvoda.
  • Uz navedeno, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći da isprobate naš najbolji, GOLD madrac. Saznajte više o GOLD madracima

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Šta učiniti kada primite oštećen artikl?

+
U JYSKu nam je važno da su svi dostavljeni artikli ispravni. Rijetko se može dogoditi da se artikli oštete tokom prijevoza. U pravilu dostavna služba uoči takve nedostatke prije dostave tako da se zamjena artikla može izvršiti prije.

Oštećenje robe tokom dostave
Ako uočite da je paketna ambalaža oštećena tokom isporuke, preporučujemo Vam da:

•    Odbijete primitak. To znači da ćete obavijestiti dostavljača da ne želite primiti artikle. 
•    Primite robu uz zabilješku. Neka Vam dostavljač zabilježi opis oštećenja artikla na dostavnici.

U gore navedenim slučajevima  možete se obratiti bilo kojoj JYSK prodavnici te ponesite račun kao dokaz kupovine. Takođe, možete se obratiti našoj 
Korisničkoj službi e-porukom na korisnickasluzbabih@JYSK.com te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj narudžbe (te prodavnicu ako ste ondje kupili artikl) da bismo brže obradili Vaš prigovor.

 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Šta znači garancija cijene?

+
Veoma nam je važno da se osjećate sigurno prije, tokom i poslije Vaše kupovine u JYSKu. Upravo zato nudimo Garanciju cijene za naše prozvode. 

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar perioda od 30 dana nakon vaše kupovine, refundiraćemo vam razliku u cijeni. Garancija cijene odnosi se na cijene proizvoda svih fizičkih kao i svih online prodavnica Bosne i Hercegovine.

Uslovi za ostvarenje Garancije cijene su:
• JYSK nastoji uskladiti cijene identičnih proizvoda. Vidite "Izuzetke" u tekstu dolje
• Garanciju cijene je potrebno zahtijevati unutar 30 dana od kupovine proizvoda
• Cijena sa kojom se upoređuje mora biti važeća u vrijeme kada je napravljen zahtjev za Garancijom cijene
• Trebate nam predočiti originalni račun
• Trebate nam predočiti dokaz da ste negdje vidjeli cijenu niže od JYSKove. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl. 

Izuzeci:
• Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi trebaju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
• Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja prodavnice, izložbene modele, posebne narudžbe, kao ni na proizvode koji su na sezonskoj rasprodaji.
• Garancija cijene ne odnosi se na posebne uslove dostave niti na troškove dostave.
• Garancija cijene odnosi se samo na kupovine od strane fizičkih lica, te ista ne vrijedi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu
https://jysk.ba/customer-service ili posjetite neku od naših prodavnica kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.

Više informacija o Garanciji cijene provjerite ovdje
https://jysk.ba/pravila-i-uslovi#
1

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

KORISNIČKA SLUŽBA

Radno vrijeme korisnička služba
  • Ponedjeljak - Petak: 09:00 - 17:00
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.
Radna vremena prodavnica možete pogledati ovdje.