Povrat i reklamacija artikla

Ako imate pitanja u vezi povrata i reklamacije artikla, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Politika povrata i zamjene

Kada ću dobiti povrat sredstava za vraćene proizvode? 

+

Povrat u prodavnicu 

Ovo je najbrža opcija. Kada vratite proizvod u JYSKovu prodavnicu, iznos kupovine dobit ćete odmah. Iznos vam može biti vraćen u gotovini ili na vašu bankovnu karticu. Molimo Vas da sa sobom u prodavnicu ponesete dokaz kupovine (račun) i vašu bankovnu karticu. 

    

Povrat putem dostavne službe 

Ako svoju narudžbu vratite putem naše dostavne službe, iznos kupovine dobit ćete čim obradimo vaš povrat. Zaprimit ćete e-mailom potvrdu otkazivanja vaše narudžbe. Povrat sredstava ćemo izvršiti što je prije moguće, a ne kasnije od 14 dana od datuma kada smo primili obavijest o vašem povratu. 

  

JYSK može zadržati povrat sredstava sve dok nismo primili vraćeni proizvod ili sve dok ne dostavite dokumentaciju da ste vratili proizvod. 

  

Ako ste proizvod platili kreditnom karticom, povrat sredstava se obrađuje direktno nakon što ga mi zatražimo. Iznos će biti prebačen na račun vaše kreditne kartice unutar 10 radnih dana, zavisno od Vaše banke. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kako mogu otkazati svoju narudžbu prije nego što je primim? 

+

Narudžba u prodavnici 

Ako ste narudžbu napravili u prodavnici, molimo vas da kontaktirate prodavnicu kako biste otkazali narudžbu. Ako ste platili avansno, molimo vas da dođete u prodavnicu kako biste otkazali narudžbu i dobili povrat sredstava. Povrat sredstava nije moguće dobiti bez da dođete u prodavnicu. 

  

Online narudžba 

Ako se narudžbu napravili u webshopu, možete kontaktirati korisničku službu kako biste otkazali svoju narudžbu. U zavisnosti od statusa vaše narudžbe, korisnička služba je može otkazati odmah ili vas obavijestiti o sljedećim koracima. 

Tokom radnog vremena najbrže nas možete dobiti putem našeg live chata. 

Ako svoju narudžbu otkažete prije dostave, vratit ćemo vam trošak dostave. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kakva je JYSKova politika povrata 

+

U JYSKu možete lako vratiti ili zamijeniti proizvod ako se predomislite. 

Mi Vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite uz račun kupovine, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u webshopu. Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način obezbjeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati drugom sretnom kupcu. Za organizovanje prijevoza, molimo kontaktirajte našu korisničku službu ovdje. 

 

Pakovanje proizvoda koje želite vratiti 

Mi u JYSKu brinemo o održivosti. Zato vas ljubazno molimo da čuvate ambalažu dok ne budete sigurni da želite zadržati svoj proizvod, kako biste je mogli koristiti prilikom povrata proizvoda ukoliko bude potrebno. 

Kada proizvod vraćate u prodavnicu, preferiramo da ga vratite u originalnom stanju i pakovanju. U tom slučaju ga možemo ponovno prodati i usrećiti nekog drugog kupca. Ako proizvod nije u originalnom stanju, prodavnica će odrediti da li ćemo izvršiti cjelokupni ili djelimični povrat sredstava. Nije obavezno rastavljati proizvod kada ga vraćate u prodavnicu. 

Ako organiziramo povrat i preuzimanje preko naše dostavne službe, proizvod mora biti rastavljen i zapakovan kako ne bi došlo do oštećenja u transportu te kako bi vam povrat cjelokupnog iznosa bio zagarantovan. Preporučujemo da pakete otvarate oprezno i da sačuvate ambalažu ako niste sigurni oko svoje kupovine. 

Pročitajte više o našim pravilima i uslovima koji se odnose na povrat ovdje

 

Probni period od 100 dana za GOLD madrace 

Nudimo vam probni period od 100 dana za GOLD madrace. Imajte na umu da je naš probni period od 100 dana dio politike zamjene, a ne politike povrata. Probni period od 100 dana ne važi za GOLD nadmadrace. 

Pročitaj više o našem probnom periodu od 100 dana za GOLD madrace. 

 

Napominjemo:  

  • Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišten na način koji mu je značajno smanjio vrijednost, mi zadržavamo pravo da umanjimo ili odbijemo povrat sredstava. 

  • Ako nemate dokaz kupovine, nudimo vam zamjenu za novi proizvod. Za online narudžbe dokazom kupovine se smatra vaš račun koji ste primili e-mailom. Za kupovine u prodavnici potreban je vaš originalni račun. Ako nemate račun, prodavnica ga može pronaći ukoliko imate detalje o plaćanju iz banke. Ovo se može napraviti samo za kupovine obavljene unazad 1 godine. 

  • Proizvodi po mjeri koji se ne temelje na standardnim veličinama i koji su izrađeni prema vašim specifikacijama uglavnom imaju smanjenu povratnu vrijednost. 

  • Kada proizvod vratite u prodavnicu, vratit ćemo vam troškove dostave koje ste platili za svoju online narudžbu. Za online narudžbe ovo se primjenjuje samo kada je cijela narudžba vraćena u prodavnicu. Ako želite da JYSK organizira povrat narudžbe, nećemo refundirati početne troškove dostave jer će iznos pokriti naše troškove vraćanja proizvoda. Ako u prodavnicu vratite narudžbu koja vam je dostavljena od strane lokalne kurirske službe, troškovi dostave neće vam biti vraćeni. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Na koji način mogu svoju online narudžbu vratiti u JYSKovu prodavnicu? 

+

Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. 

Mi u JYSKu brinemo o održivosti. Ljubazno vas molimo da sačuvate ambalažu dok ne budete sigurni da želite zadržati kupljene proizvode, kako biste je mogli koristiti u slučaju povrata. Kada proizvod vraćate u prodavnicu, preferiramo da ga dobijemo u originalnom stanju i ambalaži. U tom ga slučaju možemo ponovo prodati i usrećiti nekog drugog kupca. Ako proizvod nije u originalnom stanju, prodavnica će odrediti da li ćemo izvršiti cjelokupni ili djelomični povrat sredstava. Nije obavezno rastavljati proizvod ako ga vraćate u prodavnicu. 

  

Ako ste dobili oštećen proizvod, molimo pročitajte više o tome kako napraviti reklamaciju

  

Napominjemo: 

  • Molimo pobrinite se da imate račun koji ste primili e-mailom. Račun je dokaz kupovine i potreban je u slučaju povrata. Možete ga ili pokazati na mobilnom uređaju ili ga odštampati. 

  • Ako ne vratite cijelu narudžbu, već samo dio, nećemo vam refundirati početne troškove dostave. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Predomislili ste se oko svoje online kupovine – kako da je vratite? 

+

Ako ste se predomislili oko vaše kupovine, vaš je proizvod lako vratiti. Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite sa računom, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u webshopu. Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način obezbjeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati drugom sretnom kupcu. Ukoliko je potrebno, takođe možemo organizirati povrat online narudžbe. Za preuzimanje na vašoj adresi , molimo kontaktirajte našu korisničku službu ovdje. 

Ako ste dobili oštećen proizvod, molimo pročitajte više o tome kako uložiti reklamaciju

 

Povrat vašeg proizvoda u prodavnice 

Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način obezbjeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati drugom sretnom kupcu. 

  1. Zapakujte vaš(e) proizvod(e) oprezno, po mogućnosti u orginalnu ambalažu 

  1. Donesite vaš(e) proizvod(e) i svoj račun u prodavnicu 

 

Povrat paketa 

Molimo pratite navedene korake kako biste vratili svoju narudžbu: 

  1. Ispunite obrazac za povrat kako bi nas obavijestili o povratu. Ovdje možete pronaći obrazac za povrat.  Vezano za povrat možete nas kontaktirati i putem telefona, maila ili chata kako biste dogovorili preuzimanje. 

  1. Rastavite i zapakirajte vaš(e) proizvod(e) oprezno i po mogućnosti u originalnu ambalažu, kako biste sačuvali proizvod(e) i obezbijedili povrat cjelokupnog iznosa. 

  1. Pobrinite se da narudžbu dostavnoj službi predate u dogovoreno vrijeme. 

  1. Kada dobijemo vraćenu narudžbu poslat ćemo Vam potvrdu o otkazivanju narudžbe i izvršiti povrat sredstava 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Šta znači garancija cijene?

+
Veoma nam je važno da se osjećate sigurno prije, tokom i poslije Vaše kupovine u JYSKu. Upravo zato nudimo Garanciju cijene za naše prozvode. 

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar perioda od 30 dana nakon vaše kupovine, refundiraćemo vam razliku u cijeni. Garancija cijene odnosi se na cijene proizvoda svih fizičkih kao i svih online prodavnica Bosne i Hercegovine.

Uslovi za ostvarenje Garancije cijene su:
• JYSK nastoji uskladiti cijene identičnih proizvoda. Vidite "Izuzetke" u tekstu dolje
• Garanciju cijene je potrebno zahtijevati unutar 30 dana od kupovine proizvoda
• Cijena sa kojom se upoređuje mora biti važeća u vrijeme kada je napravljen zahtjev za Garancijom cijene
• Trebate nam predočiti originalni račun
• Trebate nam predočiti dokaz da ste negdje vidjeli cijenu niže od JYSKove. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl. 

Izuzeci:
• Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi trebaju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
• Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja prodavnice, izložbene modele, posebne narudžbe, kao ni na proizvode koji su na sezonskoj rasprodaji.
• Garancija cijene ne odnosi se na posebne uslove dostave niti na troškove dostave.
• Garancija cijene odnosi se samo na kupovine od strane fizičkih lica, te ista ne vrijedi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu
https://jysk.ba/customer-service ili posjetite neku od naših prodavnica kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.

Više informacija o Garanciji cijene provjerite ovdje
https://jysk.ba/pravila-i-uslovi#
1

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Što je JYSKov povrat bez vremenskog ograničenja? 

+

U JYSKu je jednostavno vratiti proizvod ako se predomislite. 

Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite uz račun kupovine, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u wepshopu. Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u JYSKovu prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat sredstava dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način obezbjeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati drugom sretnom kupcu. 

  

Pročitajte više o našoj politici povrata

  

Pročitajte više o tome kako vratiti vaš proizvod

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

KORISNIČKA SLUŽBA

Radno vrijeme korisnička služba
  • Ponedjeljak - Petak: 08:00 - 16:00
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.
Radna vremena prodavnica možete pogledati ovdje.