Uslovi prodaje i dostave
Navedeni uslovi prodaje i dostave primjenjuju se na svaku kupovinu na JYSK.ba za dostavu po cijeloj Bosni i Hercegovini. Svi ugovori o prodaji sklopljeni na JYSK.ba bit će na bosanskom jeziku. Kupci moraju imati 18 ili više godina da bi kupovali na JYSK.ba.
JYSK d.o.o. Sarajevo - Novi Grad Sarajevo, koja se nalazi na adresi Kolodvorska 12, registrovana je na osnovu rješenja o registraciji JYSK d.o.o. Sarajevo, broj: 065-0-Reg-09-002538 od 24.9.2009. godine izdatog od strane Općinskog suda u Sarajevu.
MBS: JYSK: 65-01-1400-09
JIB: 4201488880004
Općenito
Svi izloženi artikli zavise o dostupnosti ili stanju na zalihi. Nastojimo osigurati zalihe svih artikala te ćemo vas upozoriti ako neki artikl nije na zalihi. Ako iz bilo kojega razloga te izvan naše nadležnosti ne možemo nabaviti artikl, ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam artikl ne bude naplaćen.
Dali smo sve od sebe da bismo opisali i prikazali artikle što je preciznije moguće. Uprkos tome artikli mogu biti drugačiji od onoga što je napisano. Ako budete imali pitanja ili trebate dodatne informacije, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +387 (0)33 546 963 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom korisnickasluzbabih@JYSK.com.
Zadnje ažurirano: 2024-10-30
1. Cijena proizvoda
Cijena pojedinoga artikla nalazi se pod pregledom artikla, na stranici artikla te u korpi.
- Cijena pojedinog artikla identična je u JYSK prodavnici i na JYSK.ba
- Cijena pojedinog artikla uključuje PDV
- Cijena pojedinog artikla ne uključuje troškove dostave jer troškovi dostave zavise o mjestu dostave i veličini artikla. Više o dostavi saznajte ovdje
- Dostupnost i cijena JYSKovih proizvoda podložna je promjenama uslijed rasprodanih zaliha, kao i pogrešnih cijena ili pogrešno istaknutih cijena. Ovo vrijedi i za štampane ponude (u katalozima i ostalom štampanom materijalu) te bilo koje informacije koje se mogu pronaći na internetskim stranicama JYSK.ba. U slučaju pogrešne cijene, nastojat ćemo je ispraviti što je prije moguće.
- Sve su cijene aktuelne i redovno su ažurirane
- Za svaki artikl vrijedi ona cijena koja je bila vidljiva u vrijeme kupovine
- Garancija cijene
- Ako smo greškom istaknuli prenisku cijenu artikla, nismo dužni dostaviti taj artikl po navedenoj, pogrešnoj cijeni ako vas obavijestimo prije nego što vam pošaljemo artikl. U takvim okolnostima zadržavamo pravo otkazati vašu narudžbu. U slučaju otkazivanja vaše narudžbe, vratit ćemo vam ukupni iznos, uključujući troškove dostave u skladu s našim Pravilima povrata i zamjene
Garancija cijene
Veoma nam je važno da se osjećate sigurno prije, tokom i poslije Vaše kupovine u JYSKu. Upravo zato nudimo Garanciju cijene za naše prozvode.
Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj cijeni (u JYSKu ili negdje drugdje) unutar perioda od 30 dana nakon vaše kupovine, refundiraćemo vam razliku u cijeni. Garancija cijene odnosi se na cijene proizvoda svih fizičkih kao i svih online prodavnica Bosne i Hercegovine.
Uslovi za ostvarenje Garancije cijene su:
- JYSK nastoji uskladiti cijene identičnih proizvoda. Vidite "Izuzetke" u tekstu dolje
- Garanciju cijene je potrebno zahtijevati unutar 30 dana od kupovine proizvoda
- Cijena sa kojom se upoređuje mora biti važeća u vrijeme kada je napravljen zahtjev za Garancijom cijene
- Trebate nam predočiti originalni račun
- Trebate nam predočiti dokaz da ste negdje vidjeli cijenu niže od JYSKove. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl.
Izuzeci:
- Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi trebaju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
- Garancija cijene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja prodavnice, izložbene modele, posebne narudžbe, kao ni na proizvode koji su na sezonskoj rasprodaji.
- Garancija cijene ne odnosi se na posebne uslove dostave niti na troškove dostave.
- Garancija cijene odnosi se samo na kupovine od strane fizičkih lica, te ista ne vrijedi za poslovne subjekte.
Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu ili posjetite neku od naših prodavnica kako biste iskoristili pravo Garancije cijene.
TRAJNO NISKA CIJENA
Cilj nam je ponuditi konkurentne TRAJNO NISKE CIJENE a da pri tome naš kvalitet proizvoda ostane nenarušen. Do povremenih prilagođavanja cijena može doći zbog tržišnih promjena, fluktuacije troškova ili konkurentnosti. Međutim, možemo garantovati da uvijek nastojimo ponuditi proizvode po najboljoj mogućoj cijeni.
2. Plaćanje
Kreditna kartica
U korpi u webshopu vidjet ćete ukupan iznos kupovine, uključujući PDV i troškove dostave. To je ukupna cijena koju trebate platiti.
Artikle kupljene na JYSK.ba kao i u prodavnicama možete platiti sljedećim debitnim/kreditnim karticama:
- MasterCard,
- Maestro,
- Visa,
UniCredit banka:
- VISA karticom do 12 rata
Intesa Sanpaolo banka:
- VISA karticom do 6 rata
- American express karticom do 6 rata
Kada plaćate kreditnom karticom, zaštićeni ste od krađe bez odgovornosti. Ako neko zloupotrijebi vašu karticu, možete zatražiti povrat novca od izdavatelja kartice.
Vaše je plaćanje dovršeno sigurnom i šifriranom vezom, koja osigurava da vašim podacima o plaćanju ne može pristupiti druga osoba. Vaše je plaćanje zagarantovano sistemom plaćanja PayU. Svi podaci u vezi transakcije idu preko SSL-a (Secure Socket Layer) preko šifriranoga kanala. Mi garantiramo da nećemo sačuvati bilo kakve osjetljive informacije u vezi s vašom kreditnom karticom na našem serveru. Takođe, JYSK ne može pristupiti osjetljivim podacima ni u jednom trenutku.
Od vas će se zatražiti sljedeći podaci:
Broj kartice (16-cifreni broj s prednje strane vaše kartice)
Rok valjanosti (na prednjoj strani kartice)
Sigurnosni kod (zadnji trocifreni sigurnosni kôd sa stražnje strane vaše kartice, ispod magnetske trake)
Plaćanje pouzećem
Možete izabrati da platite vaše proizvode pri pouzeću uz doplatu. Naknadu za plaćanje pouzećem snosi kupac i obračunava se prilikom naručivanja. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo gotovinom, a iznosi 0,50 KM.
3. Potvrda narudžbe
Kada pošaljete narudžbu, primit ćete e-poruku s potvrdom o narudžbi. Potvrda o narudžbi sadrži sljedeće informacije:
- broj narudžbe
- adresa dostave
- način plaćanja
- datum dostave
- cijene artikala i dostave
- kontakt-podaci JYSKove Korisničke službe
- informacije o vašem pravu na povrat i zamjenu te o pravima o zaštiti kupaca
Narudžba je samo naša ponuda za kupovinu. Imajte na umu da se ova e-poruka o potvrdi narudžbe ne smatra vašim konačnim prihvaćanjem ponude JYSKa Bosna i Hercegovina.
Mi smatramo da ste prihvatili ponudu tek nakon što vam pošaljemo e-poruku kojom vas obavještavamo da smo vam poslali artikl. Tek se u tom trenutku kreira ugovor između vas i nas, kojim vam prodajemo artikl koji ste naručili od nas.
Čim je ugovor sklopljen, ne možete više izmijeniti vašu narudžbu (međutim, možete otkazati narudžbu kako je navedeno u našim Pravilima povrata i zamjene.
Sve dok se ne sklopi ugovor, mi možemo u bilo kojem trenutku odbiti dostavljanje artikla. Ako odbijemo dostavljanje artikla iako je već plaćanje provedeno, vratit ćemo vam puni iznos koji je naplaćen u skladu s našim Pravilima povrata i zamjene.
Nastojimo obezbijediti zalihe svih artikala te ćemo vas obavijestiti ako neki artikl nije na zalihi. Ako vam iz bilo kojega razloga izvan naše nadležnosti ne možemo nabaviti artikl, ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam artikl ne bude naplaćen.
Radi interesa svih naših kupaca možemo ograničiti kupovinu većih količina nekih artikala. Ako pokušate kupiti veće količine artikla koji ima ograničenu zalihu, dobit ćete obavijest kojom ćemo vas zamoliti da smanjite količinu artikala koje želite kupiti.
Ako želite ponovo dobiti potvrdu vaše narudžbe, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +387 (0)33 546 963 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom korisnickasluzbabih@JYSK.com.
4. Račun
Nakon slanja vaše narudžbe, e-porukom ćete dobiti račun koji sadržava informacije:
- broj narudžbe
- adresa dostave
- način plaćanja
- datum dostave
- cijene artikala i dostave
- kontakt-podaci JYSKove Korisničke službe
- informacije o vašem pravu na povrat i zamjenu te o pravima o zaštiti kupaca
Prihvatam da mi se fiskalni račun, odštampan na fiskalnom uređaju preko kojeg je evidentiran promet, skenira i elektronskim putem dostavi, kao prilog fakturi, a što je u saglasnosti sa Zakonom o fisklanim sistemima ("Službene novine Federacije BIH, broj 81/09"), te mišljenjem Federalnog Ministarstva Finansija broj: 05-02-4-9527/20.
Uz to mogu biti priložena i uputstva o sastavljanju artikala. Ako vaš artikl ima garanciju, to će biti istaknuto na računu koji takođe služi kao dokaz garancije.
5. Dostava
Nudimo različite opcije dostave i preuzimanja JYSK artikala:
1. Webshop rezervacija sa preuzimanjem u JYSK prodavnici - besplatno
Ako izaberete Click & Collect, dobit ćete poruku u roku od 30 minuta sa potvrdom od prodavnice da je vaša rezervacija spremna. Svoju rezervaciju morate preuzeti istog dana ili u naredna dva radna dana prodavnice nakon što dobijete potvrdu. Svoju rezervaciju plaćate prilikom preuzimanja u JYSK prodavnici.
Saznajte više o usluzi Click & Collect
2. Webshop kupovina sa dostavom u JYSK prodavnicu - besplatno
Dostava u prodavnicu vam pruža mogućnost odabira šireg asortimana proizvoda od onog kojeg nudimo u prodavnici. Kupljeni proizvodi se pakuju u našem centralnom skladištu u Bugarskoj i šalju u prodavnicu koju izaberete za preuzimanje svoje narudžbe. Prema tome, možete očekivati od 5 do 11 radnih dana dostave, prije nego što možete preuzeti narudžbu u JYSK prodavnici. Ovu opciju kupovine možete odabrati samo ukoliko je vaša narudžba u iznosu od 99 KM ili više.
Saznajte više o usluzi Dostave u prodavnicu
3. Webshop kupovina sa dostavom na adresu po vašem izboru - naplaćuju se troškovi dostave
JYSK Bosna i Hercegovina može isporučiti artikle samo onim kupcima koji se nalaze na adresama unutar granica Bosne i Hercegovine.
Razlikujemo 2 vrste dostave:
- Dostava artikala u obliku paketa (manji artikli). Manji su artikli npr. jorgani, peškiri i posteljine.
- Dostava artikala kao Kućna dostava (veliki artikli). Veliki su artikli npr. madraci, kreveti i namještaj
JYSK.ba će odrediti vrstu dostave zavisno o artiklima koje naručite.
Minimalni trošak dostave u JYSKu je 2,55 KM, a cijena dostave povećava se u zavisnosti od povećanja veličine artikala u narudžbi. Iznos dostave moguće je provjeriti u svakom trenutku u korpi koja sadržava željene artikle te adresu dostave u našem webshopu.
U slučaju problema s dostavom, moguće je da će vaša narudžba biti podijeljena u dvije ili više dostava te u tom slučaju JYSK Bosna i Hercegovina pokriva sve dodatne troškove.
Savjetujemo vam da unesete broj mobitela prilikom izrade narudžbe tako da vas JYSK Bosna i Hercegovina ili naš dostavljač mogu obavijestiti o dostavi pozivom ili SMS porukom.
Provjerite jesu li vaše ime i prezime / naziv firme i PDV broj, adresa te dogovoreni datum dostave na računu ispravni.
Dostave se mogu odužiti zimi zavisno od vremenskih uslova.
Vi ste odgovorni za odlaganje pakovanja.
Dostava malih artikala (manji artikli poput jorgana, peškira i posteljine)
Dostava malih artikala dostavlja se uobičajeno, do najbližeg istovarnog mjesta, što zavisi o pristupu za dostavno vozilo.
Mali artikli dostavljaju se unutar od 4 do 8 radnih dana od dana narudžbe.
Dostavna služba će Vas kontaktirati kako bi dogovorili datum isporuke.
Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 0,50 KM.
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom preuzimanja artikala. Dostavna služba ne prima kreditne kartice.
Kupac može jednostavno pratiti status pošiljke nakon što je pošiljka uvedena u sistem na ovoj poveznici.
Dostava velikih artikala (veliki artikli poput madraca, kreveta i namještaja)
Dostavna služba će vam dostaviti artikle na vašu kućnu adresu do najbližeg istovarnog mjesta, što zavisi o pristupu za dostavno vozilo. Veliki artikli dostavljaju se od 5 do 9 radnih dana od dana narudžbe.
Dostave se mogu odužiti zimi zavisno od vremenskih uslova.
Dostavna služba će vam se javiti dan prije dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave kurir će vas nazvati otprilike 1 sat prije dostave.
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom preuzimanja artikala. Dostavna služba ne prima kreditne kartice.
Važno: Ako vam dostavna služba ne uspije dostaviti artikl na adresu (npr. nema nikoga na adresi ko bi preuzeo pošiljku), oni će vas kontaktirati. Nakon toga ćete moći dogovoriti dostavu svoje narudžbe.
Obavijesti o dostavi
Od trenutka kreiranja narudžbe do same dostave možete očekivati sljedeće obavijesti:
- Kada se narudžba isporuči iz našeg skladišta iz Mađarske, primit ćete SMS i e-poruku s potvrdom slanja vaše narudžbe uključujući i račun/fakturu.
- Dan prije dostave dostavna služba kontaktirat će vas za dogovor o vremenu dostave.
- Obavijestit ćemo vas o mogućim promjenama dostave.
Zaprimanje vaše narudžbe
Prilikom preuzimanja narudžbe, molimo:
- provjerite odgovara li broj kutija/paketa broju kutija/paketa navedenom u narudžbi,
- pregledajte sve kutije/pakiranje u slučaju vidljiva oštećenja.
Ako je broj kutija/paketa manji od očekivanog, recite kuriru da ste uočili manjak. Sva odstupanja, bez obzira na to koliko su mala, trebate odmah prijaviti Korisničkoj službi.
Važno: kao kupac imate dva (2) mjeseca tokom kojih trebate prijaviti dijelove ili pakete koje nedostaju. Savjetujemo vam da provjerite sve artikle prilikom preuzimanja narudžbe.
Oštećeni paketi/artikli
Ako su kutije/paketi oštećeni, preporučujemo da:
- Odbijete prihvatiti pošiljku i potpišite nalog od kurira sa „Odbijen zbog oštećenja“
- Prihvatite pošiljku, potpišite nalog od kurira „Oštećeno“ na dostavnom papiru te kontaktirate Korisničku službu.
Na taj način možemo identificirati razloge za štetu i spriječiti slične incidente u budućnosti.
U svim slučajevima molimo vas da se odmah obratite Korisničkoj službi pozivom na broj +387 (0)33 546 963 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom korisnickasluzbabih@JYSK.com da biste prijavili i riješili problem.
Minimalni trošak dostave u JYSKu je 2,55 KM, a cijena dostave povećava se u zavisnosti od povećanja veličine artikala u narudžbi.
6. Pravila povrata i zamjene
U JYSKu je proizvod jednostavno vratiti ili zamijeniti ako ste se predomislili.
Mi vam vraćamo cjelokupan iznos za nekorištene proizvode koje vratite sa računom, bez vremenskog ograničenja. To se jednako odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u webshopu.
Napominjemo:
- Ako nemate dokaz kupovine, nudimo vam zamjenu za drugi proizvod.
- Nudimo vam sniženu vrijednost povrata u slučaju da vraćeni proizvod nije u originalnom stanju.
- Proizvodi po mjeri koji se ne temelje na standardnim veličinama, kojih nema u našem webshopu ili koji su izrađeni prema vašim specifikacijama obično imaju smanjenu povratnu vrijednost.
- Naknada za dodatne usluge kao što je unošenje, neće se vraćati ukoliko je dostava izvršena.
Stanje vraćenih proizvoda
- Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišten na način koji mu je značajno umanjio vrijednost, mi zadržavamo pravo da smanjimo ili odbijemo povrat sredstava.
- Kada vraćate proizvod, pobrinite se da je dobro upakovan, po mogućnosti u originalnu ambalažu. U tom ga slučaju možemo ponovno prodati i usrećiti nekog drugog kupca. Sačuvajte račun od dostavljača ako ga dobijete, kao i broj za praćenje paketa. Nedostatak originalnog pakovanja može dovesti do toga da JYSK smanji iznos povrata.
- Nudimo vam probni period od 100 dana za GOLD madrace. Probni period od 100 dana ne važi za GOLD nadmadrace.
Troškovi dostave
- Ako proizvod vratite u JYSKovu prodavnicu ili na drugi način sami organizujete povrat, vraćamo Vam početne troškove dostave.
- Ako želite da JYSK organizira preuzimanje, ne vraćamo vam početne troškove dostave, jer će iznos pokriti naš trošak vraćanja proizvoda.
- Ako u prodavnicu vratite narudžbu koja vam je dostavljena od strane lokalne kurirske službe, početni troškovi dostave neće vam biti vraćeni.
- Ako ne vratite cijelu narudžbu, već samo dio narudžbe, nećemo vam vratiti početne troškove dostave.
Povrat sredstava
Povrat sredstava ćemo izvršiti što je prije moguće, a ne kasnije od 14 dana od datuma na koji ste primili obavijest o povratu. JYSK može uskratiti povrat sredstava sve dok nismo primili vraćeni proizvod, ili sve dok niste dostavili dokumentaciju da ste vratili proizvod. Ako nemate dokaz o kupovini, iznos povrata će biti jednak najnižoj cijeni proizvoda u zadnjih 60 dana.
Otkazivanje narudžbe prije preuzimanja
Ako želite otkazati vašu narudžbu na JYSK.ba prije preuzimanja, trebate kontaktirati JYSKovu korisničku službu i navesti broj narudžbe kako biste dogovorili povrat. Ako niste prihvatili dostavu vaše narudžbe, povrat vam neće biti dodatno naplaćen.
Kako napraviti povrat
Naša politika povrata jednako se odnosi na proizvode kupljene u prodavnicama, kao i na one kupljene u webshopu.
Najbrži i najlakši način za vratiti proizvod je da ga vratite u prodavnicu. Ako proizvod vratite u prodavnicu, povrat dobijete odmah, uključujući i troškove dostave koji su plaćeni online. Na takav način obezbjeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli prodati drugom sretnom kupcu.
Za trošak prijevoza također možemo dogovoriti povrat. Više o tome kako vam JYSK može pomoći sa vašim povratom pročitajte u često postavljenim pitanjima, u dijelu kako napraviti povrat. Alternativno, možete koristit naš online formular za povrat.
7. Reklamacije
Nudimo 2-godišnju garanciju na sve artikle počevši od dana preuzimanja artikala.
- Da li je vaš proizvod neispravan?
- Vaša narudžba je nekompletna?
- Da li je narudžba oštećena prilikom prijevoza?
- Postoje li neki drugi problemi u vezi s kvalitetom artikala?
- obratite se bilo kojoj JYSK prodavnici te ponesite račun kao dokaz kupovine.
Takođe, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na korisnickasluzbabih@JYSK.com te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj narudžbe (te prodavnicu ako ste tamo kupili artikl) da bismo brže obradili vaš prigovor.
Važno je da prigovor podnesete u što kraćem vremenskom razdoblju od trenutka kada utvrdite oštećenje.
Ako JYSK odobri reklamaciju, pokrit ćemo sve troškove u vezi s narudžbom ili vam ponuditi zamjenski proizvod.
8. Zaštita ličnih podataka
Svrha ovih Pravila privatnosti je informirati vas o tome kako JYSK („JYSK“, „mi“) obrađuje vaše lične podatke i kakva su vaša prava u tom pogledu.
Za svrhe opisane u nastavku i pridržavanje lokalnih zakona o zaštiti podataka odgovorni su sljedeći JYSKovi subjekti:
- JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, DANSKA (”JYSK HQ”)
- JYSK d.o.o. Bosna i Hercegovina, Kolodvorska 12, 71000 Sarajevo (“JYSK JBA”)
Ako imate bilo kakvih pitanja o Pravilima privatnosti, kontaktirajte Korisničku službu na: korisnickasluzbabih@JYSK.com.
1. Svrha, vrste ličnih podataka i pravna osnova za obradu
Mi obrađujemo sljedeće lične podatke:
Svrha | Vrste ličnih podataka | Pravna osnova |
---|---|---|
Online kupovina (uklj. Click & Collect i isporuk online narudžbe u prodavnicu ili na kućnu adresu) |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH. Ako pristanete na online kupovinu, obrada je neophodna za naše izvršavanje ugovora s vama u vezi kupovine u JYSKu (OUZP, član 6(1)(b) i Zakon o zaštiti ličnih podataka BiH, član 6(1)(b). Naš legitimni interes u obradi kupovine (OUZP, član 6(1)(f) i Zakon o zaštiti ličnih podataka 6(1)(f). |
Stvaranje i održavanje JYSK korisničkog računa na web lokaciji |
| Naš legitimni interes u osiguravanju odgovarajuće registracije i upravljanja korisničkim računom (OUZP, član 6(1)(f) i Zakon o zaštiti ličnih podataka 6(1)(f)). |
Analiza aktivnosti korisnika na web lokaciji (kolačići) |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH. Ako pristanete na upotrebu kolačića, lične podatke obrađujemo na temelju našeg legitimnog interesa za poboljšanjem naših proizvoda i usluga (OUZP, član 6(1)(f) i i Zakon o zaštiti ličnih podataka 6(1)(f)). Pogledajte naša pravila o kolačićima za više informacija. |
Newsletter |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH i OUZP, član 6(1)(a)). Naš legitimni interes u osiguravanju odgovarajućih, relevantnih i pronicljivih personaliziranih newslettera i upravljanju njima (OUZP, član 6(1)(f) i Zakon o zaštiti ličnih podataka 6(1)(f)). |
Podsjetnik za ponovno dostupne proizvode |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH i OUZP, član 6(1)(a)). |
Lokator trgovina |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH i OUZP, član 6(1)(a)). |
Recenzije proizvoda na web lokaciji |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH i OUZP, član 6(1)(a)). |
Anketa za kupce |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH. Ako pristanete, lične podatke obrađujemo na temelju našeg legitimnog interesa za poboljšanjem kvaliteta usluge (OUZP, član 6(1)(f) i i Zakon o zaštiti ličnih podataka 6(1)(f)). |
Korisnička služba i podrška |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH i Vaš pristanak za telefonske snimke (OUZP, član 6(1)(a)). Ako pristanete, lične podatke obrađujemo na temelju našeg legitimnog interesa u osiguravanju odgovarajuće službe za korisnike i podrške (OUZP, član 6(1)(f) i Zakon o zaštiti ličnih podataka 6(1)(f)). |
Društvene mreže |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH. Naš legitimni interes u upravljanju našim računima na društvenim mrežama i pružanju odgovarajuće službe za korisnike i podrške (OUZP, član 6(1)(f) i Zakon o zaštiti ličnih podataka 6(1)(f)). |
Nadzorna kamera |
| Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH. Naš legitimni interes u održavanju naših prostora, zaposlenika i kupaca sigurnim (Zakon o zaštiti ličnih podataka 6(1)(f)). |
Dostava proizvoda angažiranjem fizičkih lica/vanjskih suradnika koji vrše prijevoz/dostavu proizvoda kupcima |
| „Specijalne narudžbe detalji“ - sa jedinstvenim brojem za svakog kupca Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka na temelju člana 5. Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH. Ako pristanete na dostavu proizvoda na adresu, obrada je neophodna za naše izvršavanje ugovora s vama u vezi kupovine i dostavljanja proizvoda (OUZP, član 6(1)(b) i Zakon o zaštiti ličnih podataka BiH, član 6(1)(b). Naš legitimni interes u obradi kupovine (OUZP, član 6(1)(f) i Zakon o zaštiti ličnih podataka 6(1)(f)). |
2. Kome prenosimo lične podatke?
Vaše lične podatke možemo podijeliti osobama, JYSKovim poslovnim partnerima i institucijama koje lične podatke trebaju za ispunjavanje ranije navedenih svrha obrade ili kome moramo otkriti ove podatke prema važećim zakonima.
U nekim slučajevima koristimo obrađivače trećih strana za obradu vaših ličnih podataka u naše ime, npr. isporučioce sigurnosnog kopiranja ili rješenja u oblaku ili drugih IT sistema koje JYSK koristi.
Ako se lični podaci prenose zemljama izvan EU/EEA, JYSK osigurava odgovarajući nivo zaštite koristeći standardne ugovorne klauzule EU u ugovorima s primaocima podataka ili osiguravanjem da primaoci barem podliježu posebnim mehanizmima certifikacije ili da sačinjavaju "sigurne" treće zemlje koje je odobrila Evropska komisija.
Kopiju osnove za prijenos možete zatražiti kontaktiranjem JYSKa putem ranije navedenih podataka za kontakt.
3. Razdoblje pohrane
Lične podatke pohranjujemo onoliko dugo koliko je to posebnim zakonom propisano, odnosno onoliko dugo koliko je to potrebno za ispunjavanje ranije opisanih svrha.
Sigurnosne kopije koje sadrže lične podatke o vama brisat će se rutinski zbog postepenog prebrisavanja i neće im se moći pristupiti na uobičajeni način.
4. Prava
U svakom trenutku možete tražiti pristup vašim ličnim podacima. Za lične podatke za koje se utvrdi da su netačni ili da su pogrešno navedeni ili obrađeni na drugi način koji je suprotan zakonu i pravilima koji se odnose na obradu podataka, možete tražitinjihovo ispravljanje, blokiranje ili brisanje. Osim toga, možete ograničiti obradu vaših ličnih podataka, uložiti prigovor na obradu i iskoristiti svoje pravo na otkrivanje i prijenos vaših ličnih podataka drugom kontroloru podataka (pravo na prenosivost podataka).
Ako ste pristali na obradu vaših ličnih podataka, u svakom trenutku možete povući pristanak, odnosno saglasnost tako što ćete nas kontaktirati. Međutim, takvo povlačenje neće utjecati ni na kakvu obradu ličnih podataka koja se već dogodila prije povlačenja.
5. Prigovor
Kada ustanovite ili posumnjate da su kontrolor ili obrađivač podataka povrijedili vaše pravo ili da postoji direktna opasnost za povredu prava, u svakom trenutku možete uložiti prigovor Agenciji za zaštitu ličnih podataka BiH u vezi obrade vaših ličnih podataka.
6. Izmjene i dopune pravila privatnosti
Ova Pravila privatnosti mogu se izmijeniti i dopuniti, npr. zbog promjena u zakonu i praksi u okviru područja o zaštiti podataka. Savjetujemo vam da budete u toku sa svim dopunama Pravilima privatnosti. O nekim dopunama biti ćete obaviješteni direktno putem E-pošte, a u određenim situacijama se od vas može tražiti pristanak na značajne dopune.
Datum posljednje dopune Pravila privatnosti: 15/12/2023
9. Podaci u vezi prijave na naše novosti
U JYSKu pratimo aktuelne zakone i pravilnike koji se tiču marketinga. Iz tog razloga šaljemo Novosti korisnicima koji su se na njih prijavili. Ako dobijete Novosti a niste se na njih prijavili, to može značiti jedino da Vas je neko prijavio na Novosti ili Vam ih je neko proslijedio.
Ako želite primati naše Novosti, od Vas ćemo prilikom prijave zatražiti Vaše ime i prezime, poštanski broj, pol i godinu rođenja. Pomoću ovih podataka poboljšavamo naše buduće marketinške aktivnosti tako da Vam više odgovaraju.
Mi čuvamo Vaše podatke u našoj bazi podataka na zaštićenom serveru. Tim podacima pristup imaju samo JYSKovi administratori i vanjski partneri.
Mi Vam garantiramo da nećemo dijeliti ili prodavati Vašu e-adresu drugim firmama.
Sa Novosti se možete odjaviti klikom na link na kraju e-poruke koju od nas dobijete.
Kada se prijavite na JYSK newsletter, dobivat ćete 1-4 newslettera sedmično od JYSK-a putem e-maila. Možete se odjaviti jednostavno, u bilo koje vrijeme putem linka u newsletteru.
Newsletter sadrži aktuelne ponude, novosti, letke, kataloge, kao i informacije o trenutnim akcijama unutar cjelokupnog asortimana JYSK-a. Pored navedenog, dajete dopuštenje da na vaš e-mail primate servisne poruke, kao i informacije o artiklima u korpi u webshopu JYSK.ba, prateće e-mailove nakon izvršene online kupovine na JYSK.ba te e-mailove o artiklima iz JYSK-a za koje se interesirate.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku putem linka na dnu svakog newslettera ili kontaktiranjem naše Korisničke službe. Ukoliko najmanje 3 mjeseca niste pokazali interes za naše newslettere, zadržavamo pravo da vam prestanemo slati naš newsletter kao rezultat vaše neaktivnosti. Naravno na newsletter se možete ponovo prijaviti u bilo kojem trenutku.
10. Obavijest o privatnosti za kandidate za posao
Tko je voditelj obrade odgovoran za obradu podataka i kome se obratiti?
Voditelj obrade i kontakt za privatnost mogu se pronaći u odjeljku 8 ovih Uvjeta i odredbi. Također, možete kontaktirati regrutera navedenog u korespondenciji u bilo koje vrijeme.
Koje osobne podatke obrađujemo kada se prijavite za posao?
Prilikom prijave za posao pohranjujemo Vaše podatke u našem online sustavu za upravljanje kandidatima pod nazivom SmartRecruiters.
Kategorije osobnih podataka koje obrađujemo uključuju:
- Vašu identifikaciju i kontakt podatke, uključujući poveznice na profile društvenih mreža koje ste naveli
- dokumente koje ste nam dostavili kao što su životopis, certifikati, pisma preporuke te Vaši odgovori na pitanja unutar samog sustava
- povijest vaše e-mail komunikacije s nama, interne povratne informacije o Vašoj prijavi
- rezultate procjene i video intervjue ukoliko ste iste ispunjavali
- status Vaše prijave.
Prilikom posjete stranice karijera na JYSK-ovoj web stranici, generiramo izvješća o obrascima korištenja (web-mjesto s kojeg posjećujete stranicu, dijelove stranice koje posjećujete, vrijeme provedeno na našoj web stranici, informacije o krajnjem uređaju itd.).
U koje svrhe i prema kojoj pravnoj osnovi koristimo Vaše podatke?
Obrada podataka omogućuje izvođenje procesa prijave za posao kao korak prije sklapanja ugovora o radu. Osnovni pravni temelj je članak 6. st. 1 b) Zakona o zaštiti osobnih podataka BiH. Ukoliko Vas zaposlimo, Vaša prijava bit će pohranjena u svrhu razvoja osoblja.
Drugi pravni temelj je Vaš pristanak, prema čl. 5 Zakona o zaštiti osobnih podataka BiH. Ako ste prihvatili naš zahtjev za pozivnicom, koristit ćemo broj Vašeg mobilnog telefona za komunikaciju putem SMS-a ili putem WhatsAppa u onim slučajevima kada ne odgovarate na e-mail. U pojedinačnim slučajevima, Vašu prijavu pohranit ćemo u bazu talenata uz Vaš pristanak. Analiza korištenja naših stranica karijera temelji se na pristanku korištenja kolačića u kategoriji "Statistika".
Naš interni kontroling temelji se na legitimnom interesu za optimizaciju naših procesa zapošljavanja, prema čl. 6. st. 1 e) Zakona o zaštiti osobnih podataka BiH.
Tko ima pristup vašim podacima?
Vaši podaci bit će dostupni odgovornim regruterima kao i menadžerima odgovornima za odabir zaposlenika u odgovarajućem odjelu. Navedena skupina ljudi može pripadati različitim tvrtkama unutar Lars Larsen grupacije, ovisno o radnome mjestu.
Unutar grupacije, JYSK Danska osigurava podršku i kontrolne funkcije u svim koracima zapošljavanja i može imati pristup Vašim podacima u određenoj mjeri. Osim toga, koristimo pružatelje usluga kao što je SmartRecruiters. Svi pružatelji usluga obvezali su se čuvati povjerljivost i pridržavati se zakonskih okvira.
Podaci se obrađuju u podatkovnim centrima u EU. Prijenos podataka trećim zemljama (zemlje izvan Europskog gospodarskog prostora) odvija se jedino radi naših procjena pod nazivom Predictive Indeks, a u vezi je s hostingom i tehničkom podrškom koja se nalazi u SAD-u te se temelji na odgovarajućim zaštitnim mjerama u obliku standardnih ugovornih klauzula EU.
Koliko dugo će se osobni podaci čuvati?
Vaše podatke brišemo 6 mjeseci nakon završetka procesa prijave. Ukoliko Vas zaposlimo, pohranjujemo dokumentaciju o prijavi – osim video intervjua – za vrijeme trajanja zaposlenja.
Povlačenje privole
Svoj pristanak za primanje SMS poruka možete povući u bilo kojem trenutku slanjem SMS poruke s ključnom riječi "Stop". Isto vrijedi i za primanje WhatsApp poruka aktiviranjem opcije "Block Business" u postavkama aplikacije na mobitelu (imajte na umu povlačenje privole neće funkcionirati sa značajkom "Blokiraj" unutar same aplikacije).
Vaša prava vezana uz obradu podataka
U bilo kojem trenutku možete zatražiti informacije o obradi svojih osobnih podataka, možete zatražiti pristup svojim podacima, ispravak ili brisanje svojih osobnih podataka ili ograničavanje njihove obrade (prema članu 27. Zakona o zaštiti osobnih podataka BiH). Za ostvarenje ovih prava, obratite se regruteru s kojim ste u korespondenciji.
Imate pravo u bilo kojem trenutku uložiti prigovor na obradu podataka koja se temelji na legitimnom interesu. U tom slučaju prestat ćemo s obradom Vaših osobnih podataka, osim ako se dokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za obradu koji nadilaze interese, prava i slobode ispitanika ili radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva.
Također imate pravo podnijeti pritužbu nadzornom tijelu za zaštitu podataka (nadzornom tijelu sjedišta Voditelja obrade ili Vašeg prebivališta).
11. "BUSINESS TO BUSINESS'' posebni uslovi prodaje i dostave
Ovaj odjeljak se odnosi na posebne uslove prodaje i dostave za naše kupce koji kupuju naše proizvode za komercijalnu upotrebu.
Garancija
Imajte u vidu da nisu svi naši proizvodi namijenjeni komercijalnoj upotrebi, i na takvim proizvodima se može očekivati veće habanje nego kod privatne upotrebe. Ako se proizvodi koriste u komercijalne svrhe, takva kupovina nije pokrivena garancijom. Ako su vam potrebna konkretnija uputstva o tome koje proizvode preporučujemo za komercijalnu upotrebu, možete kontaktirati JYSK Korisničku službu.
Pravo na povrat
Imajte na umu da je pravo povrata nevažeće u komercijalne svrhe. Zato nije moguće odustati od kupovine koja je napravljena u komercijalnom kontekstu. Ovo se primjenjuje čim nešto kupite uime poduzeća ili pod 'Business to Business'' uslovima.
Odgovornost
Ni pod kojim uslovima JYSK nije odgovoran za gubitak profita, gubitak poslovanja ili druge indirektne gubitke.