Do 31. 1. dostava online narudžbi u vrijednosti od 400 KM ili više je besplatna!
Odgovor
Paket je stigao oštećen – koji je postupak?
U JYSK-u nam je jako važno da naši paketi i svi naši proizvodi stignu u dobrom stanju. Međutim u nekim se slučajevima zna desiti da su paketi oštećeni za vrijeme transporta. U ovakvim slučajevima ukoliko dostavna služba vidi oštećenje, paket će biti zamijenjen i dostavlja se neoštećeni.
Oštećenja u transportu
Ukoliko primjetite kako je Vaš paket oštećen u transportu preporučujemo Vam da napravite sljedeće:
-
Odbijte pošiljku. To znači da date informaciju dostavljaču kako ne želite da zaprimite paket. Kada oštećeni artikal stigne do našeg skladišta, automatski ćemo Vam poslati informaciju o zaprimanju i poslati ćemo Vam ili novi artikal ili ćete dobiti povrat novca.
-
Zaprimite pošiljku koja ima oštećenje, ali zatražite od dostavljača da zapiše na dostavnici opis oštećenja paketa.
Uvijek Vam preporučujemo da napravite sliku paketa prije otvaranja pošiljke ukoliko mislite da je došlo do oštećenja prilikom transporta. Ovime ćemo moći lakše utvrditi kako je došlo do eventualnih oštećenja. Ovo će nam pomoći da Vama kasnije pomognemo kod reklamacije i nama služi za izbjegavanje istih oštećenja u budućnosti.
Primljeni oštećeni proizvod – kontaktirajte korisničku službu
Nebitno zaprimite li paket koji je oštećen ili primjetite kada paket otvorite kako je došlo do oštećenja na samom proizvodu molimo Vas da uvijek kontaktirate korisničku službu od ponedeljka do petka od 09:00-17:00 h kako bi Vam pomogli sa reklamacijom.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.