Pitanja vezana za online narudžbe

Rado ćemo vam odgovoriti na sva pitanja u vezi vaše narudžbe, na primjer pitanja o načinima plaćanja, Click & Collectu ili kako otkazati ili promijeniti narudžbu. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Promjena ili otkazivanje narudžbe

Ako ste kupili artikle u prodavnici:
•    Ako želite promijeniti svoju narudžbu, molimo vas da se javite prodavnici u kojoj ste napravili narudžbu.

Ako ste naručili u webshopu:
•    Nije moguće dodati artikle na gotovu narudžbu. Možete napraviti novu narudžbu na JYSK.ba ili se javiti JYSKovoj Korisničkoj službi +387 33 546 963 da se Vaša prva narudžba otkaže i da tako napravite potpuno novu narudžbu na internetu.
•    Moguće je otkazati cijelu narudžbu.

 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Plaćanje

U slučaju kartičnog plaćanja iznos sa Vaše kartice biti će terećen po završetku kupovine.
Račun za Vašu kupovinu dobiti ćete na email kada narudžba bude poslana iz distribucijskog centra iz Bugarske.  

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

KREDITNA KARTICA

U korpi u webshopu vidjet ćete ukupan iznos kupovine, uključujući PDV i troškove dostave. To je ukupna cijena koju trebate platiti.

Artikle kupljene na JYSK.ba kao i u prodavnicama možete platiti sljedećim debitnim/kreditnim karticama:

  • MasterCard,
  • Maestro,
  • Visa, 

UniCredit banka:

  • VISA karticom do 12 rata 

Intesa Sanpaolo banka:

  • VISA karticom do 6 rata 
  • American express karticom do 6 rata 

Kada plaćate kreditnom karticom, zaštićeni ste od krađe bez odgovornosti. Ako neko zloupotrijebi vašu karticu, možete zatražiti povrat novca od izdavatelja kartice.

Vaše je plaćanje dovršeno sigurnom i šifriranom vezom, koja osigurava da vašim podacima o plaćanju ne može pristupiti druga osoba. Vaše je plaćanje zagarantovano sistemom plaćanja PayU. Svi podaci u vezi transakcije idu preko SSL-a (Secure Socket Layer) preko šifriranoga kanala. Mi garantiramo da nećemo sačuvati bilo kakve osjetljive informacije u vezi s vašom kreditnom karticom na našem serveru. Takođe, JYSK ne može pristupiti osjetljivim podacima ni u jednom trenutku.

Od vas će se zatražiti sljedeći podaci:

Broj kartice (16-cifreni broj s prednje strane vaše kartice)
Rok valjanosti (na prednjoj strani kartice)
Sigurnosni kod (zadnji trocifreni sigurnosni kôd sa stražnje strane vaše kartice, ispod magnetske trake)

PLAĆANJE POUZEĆEM

Možete izabrati da platite vaše proizvode pri pouzeću uz doplatu. Naknadu za plaćanje pouzećem snosi kupac i obračunava se prilikom naručivanja. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo gotovinom, a iznosi 0,50 KM.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

KORISNIČKA SLUŽBA

Pišite nam na Messengeru
Live chat - Offline
+38733 546 963
Radno vrijeme korisnička služba
  • Ponedjeljak - Petak: 08:00 - 16:00
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.
Radna vremena prodavnica možete pogledati ovdje.