Pitanja vezana za prodavnice i narudžbe iz prodavnica

Ako imate pitanja namijenjena određenoj JYSK prodavnici, molimo vas da pogledate uputstva niže.

Općenito

Da li je moguće prebaciti artikle iz jedne prodavnice u drugu?

+
JYSK ne nudi opciju prebacivanja artikala iz jedne prodavnice u drugu. Proizvode koji su dostupni u asortimanu možete naručiti putem webshopa ili u prodavnicama. Više o načinu naručivanja možete saznati kontaktirajući JYSKovu Korisničku službu. 
 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Gdje mogu pronaći najbližu prodavnicu i radno vrijeme?

+
Na našoj stranici JYSK.ba imate pretraživač u koji upišete svoju adresu ili samo grad u kojem živite i na mapi će Vam se pojaviti Vama najbliže prodavnice. Mapu možete da vidite na pronađi svoju prodavnicu.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kako mogu rezervisati artikl iz prodavnice putem web stranice? 

+
Proizvode možete rezervisati putem opcije Click & Collect (Rezervišite online-preuzmite u prodavnici). Opciju Click&Collect možete koristiti samo za proizvode koji su dostupni na zalihama naših JYSK prodavnica. 
Ukoliko odaberete Click & Collect, u roku od pola sata ćete primiti poruku od prodavnice u kojoj Vas obavještavamo da su artikli spremni za preuzimanje. Svoju rezervaciju trebate preuzeti unutar 48 sati (2 radna dana) od trenutka primitka obavijesti. Plaćanje ćete izvršiti u JYSK prodavnici prilikom preuzimanja artikala.

 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Zašto ne mogu naći na web stranici telefonski broj trgovina?

+
U cilju bržeg informisanja kupaca sva komunikacija se odvija preko JYSKove Korisničke službe koja može pružiti odgovore na pitanja poput roka isporuke, stanje zaliha itd. 
 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

KORISNIČKA SLUŽBA

Radno vrijeme korisnička služba
  • Ponedjeljak - Petak: 08:00 - 16:00
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.
Radna vremena prodavnica možete pogledati ovdje.