NOVI KONCEPT PRODAVNICE
Ekspanzija je glavna pokretačka snaga JYSKa još od prve prodavnice otvorene 1979. godine u Danskoj. Danas JYSK posluje sa više od 3200 prodavnica u 48 zemalja.
Od samog početka, rast i nova otvaranja bila su cilj našeg osnivača, Larsa Larsena, a potreba za stvaranjem i širenjem je centralni dio JYSK kulture.
KONCEPT PRODAVNICE 3.0
Najnoviji koncept prodavnice donosi još više inspiracije i bolje iskustvo kupovine.
Novi koncept je prvi put predstavljen 2018. godine i od samog početka je naišao na pozitivne reakcije kupaca i zaposlenih. Prezentacija našeg asortimana i odlična ponuda moraju biti u skladu sa našim brendom i skandinavskim korijenima. Zato su prirodni, drveni podovi, kao i detalji, novo osvjetljenje i suptilne boje važni elementi novog dizajna prodavnica.
Našim kupcima želimo ponuditi odlično iskustvo kupovine i inspirisati ih kroz nova, bolja izlaganja proizvoda i modele soba. Svaki detalj u prodavnici osmišljen je i kreiran kako bi na najbolji mogući način predstavio naš asortiman.
Carsten Nørgreen Weinkouff
Direktor Razvoja Maloprodaje
IZLOŽBENE PROSTORIJE
Novi koncept donosi još više inspiracije. Novi raspored unutar prodavnice uključuje 3 modela prostorija – spavaću sobu, trpezariju i dnevnu sobu sa trpezarijom. Sobe su opremljene novitetima iz JYSK asortimana i dekorisane proizvodima iz aktuelnih JYSK trendova i kolekcija. Cilj je pokazati kupcima kako mogu koristiti JYSK proizvode i dekoracije za stvaranje modernog doma sa skandinavskim dizajnom.
DRVENI PODOVI
I RASVJETA
Osim što našim kupcima osiguravamo bolji način izlaganja proizvoda, novim konceptom naglasak je stavljen na bolje osvjetljenje i drvene podove. Podovi u boji svijetlog drveta u prepoznatljivom skandinavskom stilu osiguravaju veću preglednost i jednostavnost. Moderna rasvjeta kupcima osigurava još bolje i inspirativnije iskustvo kupovine.
STUDIO MADRACA
Kao stručnjaci za kulturu spavanja, našim kupcima pružamo uz sjajne ponude i profesionalne savjete. U svakoj JYSK prodavnici postoji studio za madrace, gdje kupci mogu isprobati naše proizvode i dobiti savjete Stručnjaka za kulturu spavanja. Prijatnu atmsferu i osjećaj doma u studiju madraca osiguravaju prigušene boje, diskretna svjetla i decentne dekoracije.
JOŠ VIŠE INSPIRACIJE
Kako bismo našim kupcima pružili još više inspiracije, osigurali smo dodatan prostor unutar prodavnice za izlaganje mix & match proizvoda koji su pažljivo odabrani od strane naših dizajnera.
Kupci svake sezone mogu pronaći nove zanimljive setove koji prate dizajnerske trendove za moderno opremanje doma.
PLANOVI ZA EKSPANZIJU
Ekspanzija je oduvijek bila temelj JYSKa i trenutno radimo na našem budućem cilju od 5.000 JYSK prodavnica širom svijeta. Vjerujemo u kombinaciju fizičkih prodavnica i online poslovanja, a sa našom sjajnom ponudom još smo bliže našim kupcima.
Osim otvaranja novih prodavnica, veliki dio naših planova je i preuređenje svih postojećih prodavnica u skladu sa našim najnovijim konceptom. Do kraja 2024. godine, sve JYSK prodavnice će biti preuređene prema konceptu 3.0, što znači više od jednog zahvata preuređenja prodavnice svakoga dana.
Nove prodavnice kao i njihov novi koncept uređenja naišli su na vrlo pozitivne reakcije od strane naših kupaca, koji se rado vraćaju u JYSK i cijene moderan skandinavski dizajn.
Mikael Nielsen
Izvršni Potpredsjednik
E-TIMOVI
Izgradnja nove prodavnice, kao i preuređenje stare, u potpunosti je u rukama JYSKovog internog E-tima. Priprema prodavnice od primopredaje do završnog uređenja traje 4-5 sedmica i uključuje niz aktivnosti od postavljanja poda, preko farbanja zidova, postavljanja rasvjete, do finalnog uređenja i dekorisanja.
IZ PRVE RUKE
Do kraja 2024. godine sve JYSK prodavnice će biti preuređene prema novom, atraktivnom konceptu uređenja prodavnica. To znači stotine preuređenja prodavnica godišnje i stotine otvaranja i priča iz JYSK prodavnica.