Korpa

Vaša korpa je prazna

Korpa

Vaša korpa je prazna

Do 31. 7. dostava online narudžbi u vrijednosti od 400 KM ili više je besplatna!

Super dani uz uštede do 60%!
Trpezarijski stol i radni stol u dnevnom boravku

Kako organizovati radni prostor za rad od kuće

Datum:

Kategorija: Kancelarija

Tags: kancelarijske stolice, home office, rad od kuće

Prošle godine se naše radno okruženje potpuno promijenilo i online sastanci postali su novo normalno. Većina nas radi na daljinu više nego ikad prije, a naše kuhinje i dnevne sobe postale su naše nove kancelarije.

U ovom blogu donosimo kako možete da odvojite svoj radni prostor od svog životnog prostora, tako da možete biti profesionalni za vrijeme radnog vremena, a opustiti se kada dođe dobro zaslužena pauza.

1. Jasna razlika između radnog i životnog prostora

Odvojena kućna kancelarija u zasebnoj sobi luksuz je koji nemamo svi, zato je važno napraviti jasne granice između posla i slobodnog vremena. To znači gašenje i premještanje računara na kraju radnog dana. Nemojte ga ostavljati na stolu u trpezariji, već ga sklonite iz vidokruga. To će vam pomoći da se opustite i napunite (svoje!) baterije za novi radni dan. Takođe, stavljanjem računara izvan vidokruga manje ćete biti skloni radu noću, kada treba da se opustite.

To možete učiniti tako da imate kutiju ili korpu u koju svako popodne smještate sve svoje stvari za posao. Možda će vam trebati pet minuta duže, ali vaš će vam um dugoročno biti zahvalan.

Tkane korpe za odlaganje i zelena podna vaza

2. Ritual organizacije radnog prostora jednom dnevno

Zvuči li kao da oduzima previše vremena? Ne mora biti. Imati čist i organizovan radni prostor povećaće vašu produktivnost, pa će vam na kraju pomoći da budete učinkovitiji. Započnite ili završite svoj radni dan sa 10 minuta pospremanja. Sklonite šoljice za kafu, organizujte papire od juče, obrišite stol i počistite nered.

To će vam pomoći u uklanjanju odlaganja posla tokom dana i pomoći će vam da se fokusirate na svoje zadatke. Kutije i korpe savršene su za organizaciju vašeg radnog prostora.

3. Izgledajte profesionalno na sastancima - u kući

Online sastanci naša su svakodnevica. Upravo oni "pozivaju" vaše kolege u vaš dom i zato je dobro biti pripremljen.

Prije online sastanka dobro je uključiti kameru i provjeriti šta se sve vidi u kadru, osim vas. Pazite da pozadina odgovara poslu i da vam ne odvlači pažnju - zato bi bilo dobro da nema puno suđa ili odjeće za peglanje i da nema otvorenih ormara. Ako ne stignete da odradite "pozadinsku čistku", upotrijebite virtuelnu pozadinu koja će zadržati fokus na vama i sakriti potencijalnu gužvu ili nered.

Ova tri koraka će pridonijeti radnom okruženju koje vam pomaže da se fokusirate tokom radnog dana i da se opustite u slobodno vrijeme. Možda nisu naučna fantastika, ali daju rezultate.

Ako kod kuće imate prostora za radni stol i stolicu, pročitajte naš vodič: Odabir radnog stola za home office

Imate li svoje savjete kako organizovati radni prostor kod kuće? Podijelite sa svima u komentarima.