Troškovi dostave i dostava

Ako imate pitanja u vezi dostave, rado ćemo vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na vaše pitanje u tekstu niže, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi.

Općenito

Kada se Vaša narudžba pošalje iz distribucijskog skladišta iz Bugarske, možete se javiti Službi za korisnike na +387 33 546 963 te će Vam agent dati broj paketa.

Vaš paket možete pratiti na internetskoj stranici dostavne službe.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.


Nastojimo osigurati zalihe svih artikala te ćemo vas upozoriti ako neki artikl nije na zalihi. Ako iz bilo kojega razloga te izvan naše nadležnosti ne možemo nabaviti artikl, ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam artikl ne bude naplaćen.

 

DOSTAVA MALIH ARTIKALA (MANJI ARTIKLI POPUT JORGANA, PEŠKIRA I POSTELJINE)

Dostava malih artikala dostavlja se uobičajeno, do najbližeg istovarnog mjesta, što zavisi o pristupu za dostavno vozilo. 

Mali artikli dostavljaju se unutar od 4 do 8 radnih dana od dana narudžbe.

Dostavna služba će Vas kontaktirati kako bi dogovorili datum isporuke. 

Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 0,50 KM.

Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom preuzimanja artikala. Dostavna služba ne prima kreditne kartice.

Kupac može jednostavno pratiti status pošiljke nakon što je pošiljka uvedena u sistem na ovoj poveznici.
 

DOSTAVA VELIKIH ARTIKALA (VELIKI ARTIKLI POPUT MADRACA, KREVETA I NAMJEŠTAJA)

Dostavna služba će vam dostaviti artikle na vašu kućnu adresu do najbližeg istovarnog mjesta, što zavisi o pristupu za dostavno vozilo. Veliki artikli dostavljaju se od 5 do 9 radnih dana od dana narudžbe.

Dostave se mogu odužiti zimi zavisno od vremenskih uslova.

Dostavna služba će vam se javiti dan prije dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave kurir će vas nazvati otprilike 1 sat prije dostave.
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom preuzimanja artikala. Dostavna služba ne prima kreditne kartice.

 

Važno: Ako vam dostavna služba ne uspije dostaviti artikl na adresu (npr. nema nikoga na adresi ko bi preuzeo pošiljku), oni će vas kontaktirati. Nakon toga ćete moći dogovoriti dostavu svoje narudžbe.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Da biste provjerili koliko bi iznosio trošak dostave na željenu adresu, prilikom izrade narudžbe potrebno je staviti artikle u korpu. Nakon što unesete podatke o adresi za isporuku (ime/prezime, adresa za isporuku, poštanski kod, broj mobitela i email adresa) i prihvatite JYSKove uslove poslovanja, te nakon odabira vrste isporuke biti će prikazan trošak slanja. 
U slučaju da izaberete način plaćanja pouzećem Vaš će se trošak uvećati za naknadu plaćanja pouzećem koji iznosi 0,50 KM.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

KORISNIČKA SLUŽBA

Pišite nam na Messengeru
Live chat - Offline
+38733 546 963
Radno vrijeme korisnička služba
  • Ponedjeljak - Petak*: 08:00 - 16:00
  • Subotom i nedjeljom ne radimo.

*U petak, 20. 12. Korisnička služba radi do 12:00.

Radna vremena prodavnica možete pogledati ovdje.